علائم چه هستند شکستن کیست بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

علائم چه هستند شکستن کیست بیماری کلیه پلی کیستیکعلائم چه هستند شکستن کیست بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیه ژنتیکی، کلیه کیتس است و می تواند عملکرد کلیه آسیب برساند، بنابراین با افزایش کیست، آن را به برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض شود. همچنین ممکن است مقدار عملکرد بافت کلیه را کاهش دهد. زمانی که کیست می شود پارگی کیست بزرگتر اغلب می تواند رخ دهد. خب، پس، چه علائم و نشانه های پارگی کیست داشته بیماری کلیه پلی کیستیک؟

پارگی کیست ها می تواند خفیف تا علائم شدید و عوارض شود. علایم شایع عبارتند از:

1. خون در ادرار

وجود خون در ادرار، که آن هم هماچوری نامیده می شود، است که شایع ترین علامت ناپیوستگی کیست کلیه پلی کیستیک. هر عروق خونی کوچک در دیواره کیست های کلیوی است. سپس، اگر یک استراحت رخ می دهد کیست، خون در ادرار جریان است. بنابراین، ممکن است خون در ادرار وجود دارد. به عنوان یک قاعده، خون در ادرار به علت پارگی کیست به مدت یک هفته طول می کشد.

2. درد

کیست های کلیوی به راحتی می توانید آن را گسترش صدمه دیده است. از آنجا که کیست واقع در خارج از کلیه، و افزایش زمانی که آن را بر روی سازه های دیگر در بدن را فشار دهید، تا مردم احساس درد خواهد شد که ابتلای آنها به بیماری کلیه پلی کیستیک. گسترش کیست های کلیوی باعث ایجاد گسیختگی به راحتی، و شکستن کیست می تواند در پشت، دو طرف، ران معده و درد می شود. دلیل دیگری که می تواند باعث درد وجود دارد، آن یک عفونت است. اگر مایع در کیست آلوده هستند، و یک بار کیست پارگی رخ می دهد، عفونت می تواند به سایر قسمت های بدن گسترش یافته است. افراد ممکن است درد در قسمت آسیب دیده احساس، و آنها نیز می تواند نشانه ای از تب باشد.

3. علائم جدی

در موارد نادر، افراد ممکن است علائم شدید با یک استراحت از کیست بیماری کلیه پلی کیستیک دارند. این علائم شدید، مانند عفونت، خونریزی و، شما باید فورا یک دکتر تماس بگیرید. سپسیس یک سیستم واکنش التهابی است که یکی از راه های بدن برای غلبه بر عفونت است. سپسیس می تواند جریان خون به اندامهای حیاتی را کاهش دهد، اما همچنین می تواند به آسیب ارگان منجر شود و حتی باعث شکست.

بر اساس موارد فوق، ما می دانیم که علائم پارگی کیست بیماری کلیه پلی کیستیک بود. پس از آن، اگر شما با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شد و شما را از برخی از این علائم رنج می برند، شما ممکن است یک پارگی کیست را تجربه کنند. شما باید برای رفتن به بیمارستان به یک آزمایش دقیق و اتخاذ درمان موثر برای کنترل بیماری خود را.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,خون در ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: