چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مقاوم در برابر فشار خون بالا
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مقاوم در برابر فشار خون بالاچگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مقاوم در برابر فشار خون بالا

فشار خون بالا، معمولا به عنوان اولین علامت بیماری کلیه پلی کیستیک، بسیاری از بیماران خواهد مضطرب باشد. گاهی اوقات فشار خون بالا را می توان با داروی مناسب و یک رژیم غذایی کم سدیم کنترل شده، اما بسیاری از بیماران مبتلا به فشار خون مداوم رنج می برند. امروز، ما به طور عمده در مورد چگونه به درمان فشار خون بالا مقاوم در برابر در بیماری کلیه پلی کیستیک صحبت کردن.

به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک به فشار خون بالا منجر شود؟

بیماری کلیه پلی کیستیک عنوان یک نتیجه از تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال لوله کلیوی رخ می دهد. با گسترش کیست های کلیوی، آنها را از عملکرد فیلتر های کلیه و عملکرد کنترل تاثیر می گذارد، به طوری که فشار خون بالا در مراحل اولیه بیماری کلیه پلی کیستیک رخ می دهد. اگر کنترل نشده است، فشار خون بالا می تواند پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک سرعت بخشیدن به، و در حال پیشرفت است به نارسایی کلیوی و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. برای کنترل فشار خون بالا، پزشکان به طور معمول دو یا چند نوع از داروهای ضد فشار خون برای کاهش عوارض جانبی این داروها را تجویز کند. بنابراین، بسیاری از بیماران کلیه پلی کیستیک با مهار کننده های ACE، ARB می، مسدودکننده های کانال کلسیم، دیورتیک ها، و غیره آشنا هنگامی که این داروها کار نمی کنند، ما آن را فشار خون بالا خیره پاسخ.

چگونه برای درمان فشار خون مقاوم در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

فشار خون بالا بیماری کلیه پلی کیستیک به دلیل تاخیر آب و سدیم در رگ های خونی، و عملکرد پایین کلیه، درمان باید شامل دو جنبه:

- رگهای خونی را گشاد: این مرحله می تواند کمک به بهبود گردش خون و کاهش فشار بر روی دیواره رگ های خونی. علاوه بر این، آن را قادر به افزایش جریان خون به حمل و نقل خون و اکسیژن بیشتری به سلول های عملکرد کلیه است.

- حفاظت از عملکرد کلیوی: به عنوان یک قاعده، آن را نشان تنها بخشی از آسیب بافت کلیه خود را افزایش کیست در کلیه که فشار خون را فقط اتفاق می افتد. این بهترین زمان برای محافظت از عملکرد کلیه و تخلیه کیست های کلیه ها است. اگر کلیه ها می تواند فشار خون را دوباره تنظیم، بیماران می توانند از فشار خون بالا خیره طور کامل از شر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: فشار خون,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: