آیا کیست های کلیوی باعث هماچوری؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا کیست های کلیوی باعث هماچوریآیا کیست های کلیوی باعث هماچوری؟

خون در ادرار نشانه بسیار شایع بیماری کلیه پلی کیستیک است. حدود 64٪ از بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک دارند هماچوری میکروسکوپی یا هماچوری آشکار. همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک است با کیست های مشخص رشد بر کلیه ها، کیست های کلیوی که آیا علت هماچوری؟

بله، پاسخ این است البته. این کیست از کلیه همچنان رشد خواهند کرد، و به همین ترتیب خواهد بافت کلیه آسیب رسانده و سبب هیپوکسی و ایسکمی کلیه ها و کاهش عملکرد کلیه است. زمانی که کیست به افزایش تا حدی، آنها بسیار آسان به پشت سر هم است، که به همین دلیل است خون در ادرار وجود دارد، حتی قرار گرفتن در معرض خفیف می تواند به پارگی کیست های کلیوی منجر شود. و سپس نتیجه از پریتونیت. بیماری کلیه پلی کیستیک در زمانی که بیمار دارای فشار خون بالا و کلیه متورم است. خون در ادرار شایع تر است.

علاوه بر این، ممکن است هماچوری کیست کلیوی، عفونتهای دستگاه ادراری و سنگ کلیه می شود همچنین می توانید خون در ادرار می شود. هنگامی که هماچوری وجود داشته است بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماران ممکن است درد شدید دریافت خواهید کرد. هنگامی که هماچوری رخ می دهد، به طور کلی، بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک درمان نشود، به این دلیل است هماچوری خواهد در عرض یک هفته ناپدید می شوند. با این حال، اگر ادرار و خون را بارها و بارها برای حمله به یک زمان نسبتا طولانی طول می کشد، ممکن است به دلیل بدتر شدن عملکرد کلیه.

برای بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک، مهمتر از همه، ما باید به اندازه کیست های کلیوی را کاهش می دهد و حفظ عملکرد کلیه ها به منظور جلوگیری از نارسایی کلیوی است. در حالی که این واقعیت است که بسیاری از بیماران کلیه پلی کیستیک به سادگی ممکن است اتخاذ درمان معمول برای کاهش هماچوری، پروتئینوری و فشار خون بالا، و علائم دیگر.

برخی از بیماران خوش شانس برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک از طریق داروهای گیاهی چینی هستند. طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست. مایع کیست خواهد شد به تدریج جذب می شود و تخلیه شده از گردش خون. به طور کلی، پس از یک هفته درمان، کیست کلیوی نرم می شود، و البته، کیست بزرگتر، چه مدت آن باید کاهش یابد. به منظور بهبود اثر بخشی داروهای طب میکرو چینی Osmotherapy نرم افزار های خارجی ایجاد شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,هماچوری ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: