چه علائم گلومرولونفریت مزمن اوایل
نوشته شده توسط : rshaole

چه علائم گلومرولونفریت مزمن اوایلنفریت مزمن به معنی گلومرول التهابی. در جریان خون کلیه های ما زمانی که آنها از طریق زباله گلومرول، سموم و دیگر مواد مضر فیلتر و حذف آنها را از بدن و خون در همان زمان حفظ مواد مغذی در بدن است. با این حال، زمانی که یک واکنش التهابی در غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی و nakaplyayutsya آسیب دیده زباله و مواد مضر در خون و مواد مغذی مانند نشت پروتئین رخ می دهد.

ممکن است انواع علائم در مراحل اولیه گلومرولونفریت مزمن وجود دارد، و برخی از علائم است به راحتی در دسترس نیست، و برخی از آشکار برای دیدن هستند. چندین علائم رایج این بیماری است که اکثر بیماران مبتلا به نفریت مزمن ممکن است وجود دارد.

ورم

هنگامی که مردم گلومرولونفریت مزمن، کلیه خود را می تواند آسیب دیده و کلیه می تواند یک کار خوب به طور معمول نمی کنند. بنابراین، کلیه ها می تواند مایع اضافی در خون نشت نیست و از دست دادن عملکرد حفظ تعادل الکترولیتی، منجر به احتباس آب و تجمع سدیم. سخنرانی تورم آشکار در پاها، مچ پا و پلک.

هماچوری به یا ادرار خونی

ادرار خونی علائم شایع در بیماران مبتلا به نفریت مزمن به علت گلومرول آسیب دیده و نقص عملکرد کلیه است. هماچوری ناخالص و هماچوری میکروسکوپی: به عنوان یک قاعده، هماچوری را می توان به 2 نوع تقسیم شده است. هماچوری ناخالص را می توان با چشم غیر مسلح و رنگ به رنگ چای ادرار، نارنجی تیره و یا قرمز دیده می شود. برخی از بیماران ممکن است یک جریان ترومبوز و یا خون در ادرار داشته باشد. هماچوری میکروسکوپی را می توان تنها در زیر میکروسکوپ دیده می شود.

در همان زمان در زندگی روزمره در بیماران مبتلا به گلومرولونفریت مزمن باید توجه زیادی به استراحت کافی، تجزیه و تحلیل پزشکی به طور منظم، فشار خون کنترل و عفونت.

اگر شما سوالی در مورد این بیماری، شما می توانید با ما ایمیل به ایمیل hospitaikidney@yandex.ru ارسال، و ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد. روز خوبی داشته باشید!





:: برچسب‌ها: درمان نفریت مزمن,نفریت مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: