علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در کودکان
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در کودکانعلائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در کودکان

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ارثی است، کیست های بسیاری را در کلیه ها رشد می کنند. این کیست ها بیشتر و کلیه بزرگ همراه با آنها. به تدریج، کلیه توانایی خود را از دست، ممکن است به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن، و در نتیجه به نارسایی کلیه منجر در پایان. اطلاعات زیر در مورد علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک در کودکان است.

دو شکل به ارث برده اند بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد، و آنها را اتوزومال غالب بیماری کلیه پلی کیستیک و بیماری اتوزومال مغلوب کلیه پلی کیستیک. سابق نیز به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان شناخته شده و رایج ترین شکل است. علائم معمولا توسعه زمانی که مبتلایان به بیماری کلیه پلی کیستیک 30-40 سال سن داشتند، اما آنها می توانند در دوران کودکی آغاز خواهد شد. نشانه های بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک عبارتند از: فشار خون بالا، خون در ادرار، درد پشت، سنگ کلیه، عفونت ادراری، و غیره.

بیماری اتوزومال مغلوب کلیه پلی کیستیک یک شکل نادر است، علائم در دوران کودکی و حتی قبل از تولد آغاز خواهد شد. کودک در معرض خطر 75 درصد از بیماری اتوزومال مغلوب کلیه پلی کیستیک، اگر هر دو والد بیماری ژن. معمولا کودکان مبتلا به این بیماری قبل از سن بلوغ به نارسایی کلیه است. پس چه علائم بیماری اتوزومال مغلوب کلیه پلی کیستیک در کودکان هستند؟ این علائم عبارتند از: فشار خون بالا، زخم کبد، عفونت های دستگاه ادراری، واریس، کاهش تعداد سلول های خونی و رشد آهسته و غیره.

به نظر می رسد که هیچ درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد. روش های اصلی درمان برای جلوگیری از عوارض و کاهش علائم بیماری کلیه پلی کیستیک. داروهای مورد استفاده برای کنترل فشار خون بالا و برای درمان عفونت های دستگاه ادراری. استروئیدها ارتفاع را می توان مورد استفاده برای بهبود رشد و هنگامی که دولت بیماری تبدیل شده است نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه مورد نیاز است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: