پیوند کلیه خواهد شکست؟
نوشته شده توسط : rshaole

پیوند کلیه خواهد شکستپیوند کلیه خواهد شکست؟

مشخص شده است که پیوند کلیه یکی از بهترین راه هایی برای درمان نارسایی کلیه، کلیه جدید، مردم ممکن است مدت زمان طولانی تر است. در مقایسه با دیالیز، می تواند عوارض جانبی کمتری را، اما شما می دانید که پیوند کلیه نیز دارای برخی از مشکلات.

یک پیوند کلیه به شکست است؟

پیوند کلیه یک روش که در آن کلیه جدید در بدن بیمار قرار داده است جایگزین است. کلیه جدید ممکن است کار نمی است که به عنوان سلامت کلیه است. بنابراین، امید به زندگی به طور قابل توجهی می تواند گسترش کلیه جدید و کیفیت زندگی بیمار ممکن است به طور قابل توجهی بهبود یافته است. اما، عدم درک که بیمار می تواند در کلیه اهدا کننده برای بقیه زندگی خود را تکیه می کنند. حتی اگر یک دهندگان کلیه می کند که یک بازی نزدیک به بافت های بدن خود را و شما را به یک مقدار زیادی از داروهای ضد رد است، همیشه یک فرصت است که پارچه را به یک بافت کلیه جدید از بدن خود را رد کند. هنگامی که یک دهندگان کلیه مورد استفاده قرار گرفت، شما باید برای یکی دیگر از کلیه جدید برای نجات زندگی نگاه کنید.

آیا درمان های جایگزین برای پیوند کلیه وجود دارد؟

طب چینی، به ویژه کسانی که درمان ابتکاری می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی، بدون درد و رنج از دیالیز یا پیوند کلیه.

در مقایسه با داروهای غربی، طب چینی است که نه تنها در تسکین علائم و عوارض ناشی از بیماری های کلیوی با هدف، آنها نیز در اختلالات کلیه اصلاح از علل آن است. علاوه بر این، آنها می توانند بیماری کلیوی را به شیوه ای نرم درمان، به عنوان مثال، آنها می توانند بیماری های کلیوی با هیچ آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: