چه چیزی باعث نارسایی کلیه یبوست و چگونه آن را درمان؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث نارسایی کلیه یبوست و چگونه آن را درمانچه چیزی باعث نارسایی کلیه یبوست و چگونه آن را درمان؟
چه چیزی باعث نارسایی کلیه یبوست و چگونه آن را درمان؟ یبوست یکی از شایع ترین علائم نارسایی کلیوی است، ممکن است به دارو، محدودیت رژیم غذایی و فقدان ورزش و غیره به علت. پس از وقوع یبوست، پزشکان تعیین دارو به بیمار است. پس از آن که چه نوع از ملین می تواند برای بیماران دیالیز گرفته شده است؟
برخی از داروها مسهل می تواند توسط یک دکتر، همه از آن تواند کمک به کاهش گرفتاری برای یک زمان کوتاه، اما می تواند مشکل را کاملا تجویز می شوند.
چگونه به درمان یبوست، نارسایی کلیه؟
همانطور که در بالا ذکر شد، می توان آن را به دلایل بسیاری ایجاد می شود، تا زمانی که ما یک برنامه درمانی، ما نیاز به دانستن است که از علل اصلی این، و سپس اقدام مناسب را. در اینجا برخی از اقدامات مشترک مربوط به وضعیت به این امید که ممکن است شما را تا حدی کمک کند.
با این فرض به طور کامل محدود کردن مصرف آب، شما باید 250G-300g ملحقات از سبزیجات تازه و فیبر در آنها را، آن را به از بین بردن یبوست مفید است.
طول می کشد چند دارو مسهل که دکتر داده است شما، می تواند مشکل به طور کامل حل نمی کند، اما می تواند شما بهتر لحظه ای کمک کند. در برخی ورزش ها به عنوان بیش از حد خوب برای آن موقعیت خود را تسکین دهد.
اما مهم نیست، شما باید برای رفتن به دکتر، که برای به دست آوردن بهترین راه برای حل این مشکل، انجام هر گونه داروها خود نیست، که می تواند بیماری خود را بدتر است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,یبوست ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815