چگونه به درمان پروتئینوری، سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به درمان پروتئینوری، سندرم نفروتیکچگونه به درمان پروتئینوری، سندرم نفروتیک

چگونه به درمان سندرم نفروتیک با پروتئینوری؟ در واقع، پروتئینوری، یکی از شایع ترین علائم سندرم نفروتیک و همچنین برای درمان این بیماری، علائم به تدریج ناپدید می شوند. اما بیماران مبتلا به بیماری کلیوی همچنین باید توجه به رژیم غذایی خود را قبل از این بیماری درمان پرداخت.

چگونه به درمان سندرم نفروتیک؟

درمان مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی اغلب برای درمان این بیماری استفاده می شود، اما این درمان های مرسوم تنها می تواند علائم را کاهش دهد. به سرکوب پاسخ های التهابی در کلیه ها، اما می تواند عوامل بیماری زا بین نمی برد، و برای عادی سیستم ایمنی بدن. بنابراین، یک بار عوامل التهابی، حمله سیستم ایمنی پیچیده کلیه دوباره، سندرم نفروتیک به احتمال زیاد به عود.

طب چینی، درمان بیمارستان های ما از طب چینی است که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نامیده می شود، آن را برای پیشگیری از عود بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه ها و سیستم ایمنی بدن از کلیه مفید است. علاوه بر این، آن را نیز می تواند سموم و مایع اضافی را از بدن، به طوری که برای کاهش علائم این بیماری است.

چگونه به راحتی پروتئینوری از طریق رژیم غذایی؟

رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیه بازی می کند و ممکن است علائم را تسکین، به عنوان بیمار از بیماری کلیوی باید با توجه به آن پرداخت.

برای بیماران پروتئینوری، به منظور محدود کردن مصرف پروتئین و تسمه در همان زمان لازم است. اما همانطور که می دانید، بیماران مختلف از نشانه های مختلف، به طوری که آنها نیاز به غذا خوردن انواع برنامه های رژیم غذایی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: پروتئینوری,سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: