A0: b0:  چگونه برای نظارت بر نارسایی کلیه بدون دیالیز؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای نظارت بر نارسایی کلیه بدون دیالیزچگونه برای نظارت بر نارسایی کلیه بدون دیالیز؟

به طور کلی، دکتر بیماران توصیه می شود به دیالیز، نارسایی کلیه، تسکین علایم بیماری کلیه است. با این حال، این درمان برخی از عوارض جانبی را، و گاهی اوقات باعث اختلال در کیفیت زندگی، به طوری که مردم تعجب تعریف اگر راه های دیگر می توانید آنها زندگی می کنند کمک کند بهتر وجود دارد.

آیا ممکن است برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز؟

برای این سوال، پاسخ مثبت است، تعدادی از درمان های بر اساس طب سنتی چینی می تواند کمک بیماران نارسایی کلیوی بهتر بدون دیالیز وجود دارد. علاوه بر این، برای کسی که می تواند درمان در مراحل اولیه دریافت می کنند، می تواند فرصتی برای معکوس کردن پیشرفت بیماری کلیه است.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز؟

بیمارستان ما تا به بسیاری از خوب برای درمان نارسایی کلیه، از جمله Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی، این درمان خوب است، درمانی با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

با این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که در اوایل بیماری کلیوی مرحله ممکن است یک فرصت است که ما می توانیم به حالت عادی باز؛ برای بیمارانی که در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها بهتر می تواند بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815