به عنوان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کنترل قند خون
نوشته شده توسط : rshaole

به عنوان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کنترل قند خونبه عنوان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کنترل قند خون

نفروپاتی دیابتی است تعریف تشخیص سنتی (این یک نفروپاتی ثانویه است). با توجه به دیدگاه سنتی، درست است. این عوارض عروق کوچک در دیابت، ویژه گلومرولواسکلروز دیابتی به معنای، یک ضایعه گلومرولی با آسیب عروق خونی است. با توجه به تشخیص سیتولوژی مترقی ترین و رو به جلو این بیماری به نام دیابتی غشای پایه گلومرولی.

① تمام بیماران مبتلا به دیابت برای بیش از 5 سال، لازم است به طور منظم چک کنید عملکرد کلیه، پروتئین در ادرار، پروتئین در ادرار 24 ساعته، و توجه به فشار خون، معاینه فوندوس.

② اگر مشخص شود آلبومین افزایش می دهد و می توانید از عوامل دیگر که علت آن را به رشد، مانند عفونت های دستگاه ادراری، ورزش، فشار خون بالا از بین بردن، باید بسیار هوشیار باشند و کنترل سطح قند خون، آن را به عنوان نزدیک که ممکن به حالت عادی. اگر فشار 18.7 / 12 کیلو پاسکال است، آن را باید فشار خون به طور فعال پایین تر به فشار خون در محدوده طبیعی باقی مانده است.

③ اگر میکروآلبومینوری شرایط اجازه دهد، باید انجام شود و β2- میکروگلبولین متوجه نفروپاتی دیابتی در اوایل. اگر میکروآلبومینوری افزایش حتی سه بار به مدت سه تا شش ماه اندازه گیری برای تعیین اینکه آیا میکروآلبومینوری مداوم است.

نفروپاتی دیابتی است یک بیماری علاج ناپذیر نیست، اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,پروتئین در ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: