چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیویچگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی؟

دیالیز یکی از روش های معمول برای کاهش علائم نارسایی کلیوی، به طوری که بسیاری از بیماران آن را قبول خواهد کرد. با این حال، آن است که بهترین راه برای درمان بیماری کلیوی نیست. علاوه بر این، آن را به برخی عوارض جانبی در طول درمان این بیماری به ارمغان بیاورد. بنابراین مردم می خواهند برای پیدا کردن بعضی از راه هایی که می تواند کمک به آنها خلاص شدن از آن. در واقع، به جز برای اتخاذ یک پیوند کلیه، بهبود عملکرد کلیه تنها راه برای خلاص شدن از شر از دیالیز است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه ها؟

اگر شما می خواهید برای بازگرداندن عملکرد کلیه، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از راه هایی برای بازگرداندن بافت های آسیب دیده در کلیه و آنها را از آسیب بیشتر است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، درمان کاملا جدید است، که در داروهای سنتی چینی گیاهی بر اساس است. این کاملا ترکیبی از جوهر از گیاهان و تجهیزات مدرن پزشکی و فن آوری با هم برای بهبود اثربخشی طب فوق العاده است. این درمان خارجی، در جایی که دارو را می توان ضایعات کلیوی مهر به طور مستقیم و به طور موثر نفوذ کرده است.

به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی چینی، Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی می تواند عملکرد کلیه با افزایش رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز را بهبود بخشد.

به طور کلی، با استفاده از یک طب چینی میکرو Osmotherapy پزشکی، اکثر بیماران نارسایی کلیوی ممکن است به تدریج از شر دیالیز است.

برای بیمار، نارسایی کلیه که به دیالیز گرفتن نیست، آنها ممکن است فرصتی برای اجتناب از آن دارند. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است این درمان را دریافت خواهید کرد قبل از آنها حتی می توانید فرصتی برای حفظ یک زندگی عادی داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دیالیز,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: