چگونه برای کمک به بیماران کراتینین 3.9 بیماری کلیه پلی کیستیک؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به بیماران کراتینین 3.9 بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه برای کمک به بیماران کراتینین 3.9 بیماری کلیه پلی کیستیک؟

چگونه برای کمک به بیماران کراتینین 3.9 بیماری کلیه پلی کیستیک؟ همه بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین 3.9، آنچه در آن به معنی آگاه هستند. در اینجا، ما می توانیم کمک به بیماران بیشتر در مورد کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 3.9 یاد بگیرند.

در مرحله اول، کراتینین 3.9 می تواند تابعی از بیماری کلیه پلی کیستیک مطمئن شوید آسیب دیده است، وضعیت در حال حاضر 3 مرحله بیماری کلیوی مزمن بود. در زمانی که بیمار 3-هفتم از بیماری مزمن کلیه بود، وجود خواهد داشت برخی از آسیب به میزان فیلتراسیون گلومرولی کلیه است برای 30-59 میلی لیتر / دقیقه کاهش می یابد. بیماران کراتینین 3.9 بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است علائم 3 مرحله بیماری مزمن کلیوی، مانند فشار خون بالا، درد پشت، خستگی و کم خونی رنج می برند. و اگر سطح کراتینین ادامه به افزایش است، این بدان معنی است که آنها را بیشتر از دست دادن عملکرد کلیه. پس از توسعه در مرحله چهارم از بیماری مزمن کلیه، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک که دیالیز تحت و یا دریافت پیوند کلیه در آینده ای نزدیک.

بیشتر بیماران کراتینین 3.9 کلیه پلی کیستیک فقط می خواهم به پیدا کردن یک درمان موثر برای کمک به سطح کراتینین آنها را کاهش دهد و درمان علائم بیماری کلیه پلی کیستیک. تنها یک گروه کوچک از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک می دانید علت این وضعیت. سطح کراتینین بالا و تعدادی از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک است به علت صدمه به کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه، چون کلیه ها به درستی کار نمی کند.

بنابراین آنچه در آن باعث. این کیست در کلیه رشد می کنند. و این کیست در اطراف بافت کلیوی ظلم و ستم، می تواند ایسکمی کلیوی و هیپوکسی و تغییرات در ساختار کلیوی و تعدادی از مشکلات شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نیاز به درمان، که می تواند به آنها کمک کند تا با خیال راحت و به طور موثر کاهش کیست.

به طور کلی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک علائم آشکار به نظر می رسد تا زمانی که آنها 30 سال بود. رژیم غذایی مناسب می توانید از رشد کیست در برخی از درجه به تاخیر بیاندازد. ما در اینجا به شما با ارائه اطلاعات مفید اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: