درد بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

درد بیماری کلیه پلی کیستیکدرد بیماری کلیه پلی کیستیک
درد یکی از علائم شایع بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است که حدود شش نفر از 10 نفر که داریم در این شرایط تشخیص داده شده است. درد می تواند کیفیت زندگی بیماران، باعث اضطراب، افسردگی و بی خوابی است. به طوری که به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درد بیماری کلیه پلی کیستیک، بسیار مهم است.
به طور کلی، درد کلیه پلی کیستیک شامل درد حاد و مزمن، و تا به زیر برخی از توضیحات در مورد آنها.
درد ناگهانی و یا شدید
نفر بیماری کلیه پلی کیستیک، درد ناگهانی و یا شدید است به احتمال زیاد اتفاق می افتد. و علایمی که آنها متفاوت است. درد در هنگام عفونت کیستیک معمولا بین کمر و قسمت فوقانی شکم به یک یا هر دو طرف بدن رخ می دهد. و درد تمایل دارد تا در منطقه به طور کلی همان بدن باقی می ماند. علاوه بر این، اگر درد است به علت پارگی کیست، آن را جدی باشد. این است که اغلب توسط خون در ادرار همراه؛ علاوه بر این، سنگ کلیه نیز می تواند با درد کلیوی، که بسیار جدی است، و می توانید شروع به ترک به طور غیر منتظره شود. درد می تواند در پشت، شکم و کشاله ران گاهی اوقات رخ می دهد.
درد مزمن یا مداوم
درد در بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است مزمن یا دائمی باشد. و در پایین کمر و شکم به راحتی رخ می دهد. این است که معمولا به دلیل افزایش کیست کشش کپسول کلیوی و مهار ارگان های دیگر. چه چیز دیگری، اگر کنترل به موقع نیست، درد بدتر و پس از آن باعث آسیب به عملکرد کلیه است.
درمان و پیشگیری
اگر شما می توانید بیماری کلیه پلی کیستیک درمان نمی کنند، آن را دشوار است به جلوگیری از درد مزمن. چگونه درد شدید، بیماران می توانند از امکان کاهش
از طریق زندگی خوب و اقدامات دیگر. بنابراین، اگر شما می خواهید برای خلاص شدن از درد بیماری کلیه پلی کیستیک، شما باید برای درمان این بیماری در جوانه. و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی توسط بسیاری از کارشناسان در درمان بیماری های کلیوی ارائه شده است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!
تلفن: + 86-311-89261083
ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15831198683
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,درد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: