A0:  چگونه برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشترچگونه برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر؟

برای حفاظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر، آن را تا به تاخیر انداختن یا جلوگیری از پیشرفت بیماری های کلیوی، و به طوری که بیمار به اقدام بی درنگ.

چه اقدامات برای محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر مفید هستند؟

1. نگه داشتن رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، یک رژیم غذایی مناسب می تواند بار از کلیه سهولت و افزایش اثر درمانی. از آنجا که یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی، شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را. بنابراین شاید شما می توانید برای کمک از رژیم غذایی خود را بپرسید، آنها می توانند به شما کمک کند بزرگ را.

2. انجام یک ورزش نرم

شما می دانید، ورزش شدید ممکن است برخی از علائم را تشدید کند، حتی بدتر بیماری را. با این حال، ورزشی نرم خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، به ویژه یوگا و تای چی، که نه تنها می توانید احساسات خوب را به ارمغان بیاورد، اما همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

3. درمان سیستمیک

مشخص شده است که طب غربی می تواند این علائم در یک زمان کوتاه حل کند، اما می تواند بافت های آسیب دیده در کلیه از ریشه، طب چینی آن را بازیابی کنید و می تواند مشکل را در ریشه ای کلیه را حل کند، اما برخی از زمان به کار می گیرد. بنابراین، بهترین درمان باید به طور سیستماتیک درمان شامل آن دسته از روش. طب میکرو Osmotherapy پزشکی چینی یکی از روش های معمولی است که می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه از ضد ترومبوز، ضد انعقاد، رگ های خونی، ضد التهابی و جلوگیری از افزایش است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815