به چه معنی است سطح GFR می افتد 55-43
نوشته شده توسط : rshaole

به چه معنی است سطح GFR می افتد 55-43به چه معنی است سطح GFR می افتد 55-43

سطح GFR می افتد 55-43، به چه معناست؟ در واقع، کاهش GFR است می دانیم که برخی گلومرول آسیب شد. از آنجا که بیماران با بیماری کلیوی باید با توجه به سطح خود را از GFR پرداخت، در صورت لزوم، بهتر است به اقدام مناسب در زمان به جلوگیری از کاهش GFR خود را.

چگونه برای جلوگیری از کاهش GFR در در بیماری کلیوی؟

همانطور که قبلا ذکر شد که کاهش در GFR در نتیجه آسیب به گلومرولها است، بنابراین مهم ترین چیز است برای جلوگیری از کاهش GFR، برای محافظت از آسیب بیشتر گلومرول و توقف کاهش بیشتر در عملکرد کلیه لازم است. در چین، به طور عمده با استفاده از روش چینی برای درمان بیماری های کلیوی. در مقایسه با طب غربی، روش چینی طبیعی تر و امن است. به طور خلاصه، می تواند بیماری کلیوی در ریشه، و هیچ آسیب بیشتر به کلیه را درمان کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از نوآوری از شاخ و برگ گیاهان طب سنتی چینی است، آن یک درمان خوب برای جلوگیری از سقوط از سطح GFR است.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی برای جلوگیری از کاهش در GFR؟

شما می دانید که این درمان است چهار عملکرد اصلی، که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن خون و گشاد شدن عروق خونی، همه آنها را برای بهبود گردش خون و پراکنده کردن زاید را از بدن مفید هستند. بنابراین، این درمان می تواند کاهش در GFR متوقف و تعمیر گلومرول آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر است.

با استفاده از این درمان، بیماران بیماری کلیوی، نه تنها می تواند آنها را از افتادن GFR محافظت می کند، اما همچنین ممکن است یک فرصت است که آن را تا حدی بهبود، به طوری که بدون دیالیز زندگی می کنند است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815