با بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند سطح خود را از کراتینین دانید؟
نوشته شده توسط : rshaole

با بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند سطح خود را از کراتینین دانیدبا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند سطح خود را از کراتینین دانید؟

در درمانگاه، سطح کراتینین ممکن است نشان دهد چگونه عملکرد کلیوی در برخی از درجه. به طور کلی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که بیش از نیمی از عملکرد کلیه از دست رفته است، به این دلیل کلیه توانایی جبرانی بسیار قوی.

کراتینین 1.9 بیش از سطح عادی است؟ برای مردان بالغ، یک سطح کراتینین نرمال 0.6-1.2 mg / dl بود، و 0.5-1.1 میلی گرم است / DL آن محدوده طبیعی از زنان بزرگسال است. کراتینین 1.9 در حال حاضر بیش از سطح نرمال است، بنابراین اگر کراتینین 1.9 را نگه می دارد برای یک مدت طولانی، به این معنی که کلیه دچار آسیب شده اند.

برای مردم کراتینین 1.9، آنها ممکن است علائم آشکار ندارد، اما باید به اندازه کافی به تحریک توجه خود باشد. دلیل این است که کراتینین 1.9 در مرحله دوم بیماری مزمن کلیه، به طوری که شرایط نسبتا آسان است با درمان مناسب معکوس شود. در غیر این صورت، دولت را حفظ خواهد کرد رو به وخامت، و نتیجه نهایی نارسایی کلیه است. در آن زمان، از آن خواهد شد تقریبا غیر ممکن به عقب به این بیماری، بنابراین بیماران باید به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

شاید بیماران تجویز با داروهای خاص، و یا به منظور کاهش سطح کراتینین برخی از مشاوره در رژیم غذایی است. که ممکن است کمک به بیمار برای زندگی بهتر است، اما آن می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. صدمه به کلیه ها هنوز هم وجود دارد، و آن را بدتر خواهد شد اگر شما یک درمان موثر و به موقع ندارد. داروهای چینی Osmotherapy به مانند میکرو چینی پزشکی و یا سلول های بنیادی برای معکوس کردن روند بیماری مفید هستند و ممکن است خطر نارسایی کلیه را کاهش دهد.

در کوتاه مدت، سطح کراتینین، بیمار می تواند وضعیت عملکرد کلیوی و بیماری های کلیوی در چه مرحله مطمئن شوید، به طوری که آنها می توانند درمان مناسب را.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: