A0:  کم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیه، آنچه در آن باعث و چگونه آن را درمان کرده اند؟
نوشته شده توسط : rshaole

کم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیه، آنچه در آن باعث و چگونه آن را درمان کرده اندکم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیه، آنچه در آن باعث و چگونه آن را درمان کرده اند؟

کم خونی یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، آن را می توانید در هر زمان از بیماری رخ می دهد. پس از آن برای ما آشنا است، اما تقریبا هیچ کس نمی تواند به وضوح می گویند چرا. به دانستن علل کم خونی برای درمان مفید است، بنابراین ما نیاز به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن.

علل کم خونی در بیماری مزمن کلیه چیست؟

کلیه های سالم تولید هورمونی به نام اریتروپویتین. هورمون یک ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن است و وارد خون برای کمک به ماشه و یا تنظیم عملکردهای خاص از ارگانیسم. اریتروپویتین باعث مغز استخوان است که سلول های قرمز خون، که پس از حمل اکسیژن در سراسر بدن.

زمانی که کلیه بیمار یا آسیب دیده هستند، آنها می توانند به اندازه کافی اریتروپویتین تولید نمی کند. به عنوان یک نتیجه، مغز استخوان خواهد سلول های قرمز خون کمتر تولید، باعث کم خونی. هنگامی که خون است سلول های قرمز خون کمتر، آن بدن اکسیژن محروم می کند.

سایر علل شایع کم خونی در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی شامل از دست دادن خون از سطح همودیالیز و کم از این مواد مغذی موجود در مواد غذایی:

آهن

سیانوکبالامین

اسید فولیک

این مواد مغذی برای سلول های قرمز خون به هموگلوبین، پروتئین اصلی حمل اکسیژن در سلول های قرمز خون مورد نیاز است.

چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

نوآوری Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و بهبود گیاهان دارویی چینی سنتی، می تواند کم خونی از ریشه آن توسط بهبود عملکرد کلیوی درست باشد. با استفاده از این درمان، افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند ممکن است یک شانس برای درمان او داشته باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815