چه درمان است بهترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان است بهترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینینچه درمان است بهترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین

سطح بالای کراتینین یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه، چگونه به کاهش آن را تبدیل به یک مسئله موضعی است. من به تازگی دریافت ایمیل، است که به مشورت بهترین راه برای کاهش کراتینین 4.7 چیست؟ می توانید آن را تنها از طریق رژیم غذایی کاهش می یابد؟ حالا اجازه دهید نگاهی هم.

همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی مناسب می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین در مراحل اولیه این بیماری کمک کند، اما پس از سطح کراتینین 4.7، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد می تواند هر چیزی را تغییر دهید. بنابراین، علاوه بر آن، شما همچنین باید به یک روش سیستماتیک است که مهم ترین چیزی که سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد و درمان این بیماری است.

دکتر به سنتی خواهد هورمون درمانی توصیه برای کاهش آن، اما پس از آن، این بیماری خواهد رفت بدتر، دیالیز یا پیوند کلیه نیاز است. هورمون درمانی می تواند به کاهش سطح کراتینین کمک کند، اما در دراز مدت، آن را به عوارض جانبی بیشتری ایجاد کند، حتی بدتر از آن، می تواند بیماری را درمان نمی کنند. با توجه به دیالیز، این درمان جایگزین عملکرد کلیوی، که می تواند تنها یک سموم مولکول کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ به عنوان هموسیستئین پروتئین رتینول اتصال در خون باقی می ماند و باعث آسیب جدی تر است. و پیوند کلیه نیز می تواند مشکل از ریشه حل نمی کند، بیمار را به صورت نارسایی کلیه است.

گیاهان طب چینی را به امید تازه برای بیماران مبتلا به کراتینین 4.7. با توجه به مرحله بیماری مزمن کلیه، آنها هنوز هم در مرحله 3 از آن، این بدان معنی است که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه باقی مانده طور معمول می تواند کار وجود دارد. حفاظت از بخش باقی مانده و تعمیر آسیب دیده، طب چینی گیاه می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: