سطح کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک بیشتر از 3.5
نوشته شده توسط : rshaole

سطح کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک بیشتر از 3.5سطح کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک بیشتر از 3.5

اگر شما یک کراتینین 3.5 بیماری کلیه پلی کیستیک، آن را بسیار بد است؟ این مقاله می تواند به این سوال پاسخ. بازدید در تاریخ برای دانستن بیشتر در یا برای تماس با پزشکان آنلاین ما برای مشاوره رایگان.

کراتینین از بدن به طور کامل توسط کلیه ها حذف. زمانی که کلیه ها عملکرد به طور معمول، سطح کراتینین در خون بین 0.5-1.2. در آن زمان این سطح شروع به افزایش، حدود 50٪ یا بیشتر از عملکرد کلیه از دست داده است. بنابراین اگر کراتینین خود را بیش از 3.5 بیماری کلیه پلی کیستیک است، دولت خود را کاهش بسیار جدی در عملکرد کلیه. درمان فوری برای جلوگیری از وخامت بیشتر از آسیب کلیوی لازم است.

از آنجا که وضعیت بیماری هر فرد متفاوت است، شما باید با دکتر خود را برای بهترین گزینه مشورت کنید. در اینجا برخی از دستورالعمل های کلی که برای مدیریت کراتینین 3.5 بیماری کلیه پلی کیستیک مفید هستند:

• نگاهی به یک درمان اولیه برای جلوگیری از رشد کیست های کلیوی و کاهش اندازه آنها. Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی دارای یک اثر.

• آیا یک رژیم غذایی مناسب، که باید از پروتئین و کم سدیم می باشد. دور ماندن از مواد غذایی که سرشار از پتاسیم و فسفر هستند. بحث را به یک متخصص تغذیه برای بهترین برنامه غذایی در مورد شما.

اگر کراتینین خود را بیش از 3.5 بیماری کلیه پلی کیستیک است، توصیه می شود برای رفتن به دکتر در اسرع وقت. با توجه به استراتژی های اولیه، شما می توانید در برابر اختلال مبارزه و یک زندگی عادی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: