چگونه برای درمان سطوح بالای کراتینین و کلیه بیماری کم خونی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان سطوح بالای کراتینین و کلیه بیماری کم خونیچگونه برای درمان سطوح بالای کراتینین و کلیه بیماری کم خونی

چگونه برای درمان سطوح بالای کراتینین و کلیه آنمی بیماری؟ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید با توجه به سطح بالای کراتینین و کم خونی پرداخت، این نشان می دهد که وضعیت کلیه خود را بسیار بد است.

چرا سطح کراتینین بالاتر می رود؟

شما می دانید، کراتینین، این متابولیسم عضله اگزوز، و باید آن را از طریق گلومرول کلیوی فیلتر شده و پس از آن از ادرار تخلیه. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، زباله نمی خواهد اجازه رفتن، پس از آن این سموم در خون باقی می ماند، بنابراین، کراتینین افزایش می دهد و سطح کراتینین بالا است.

چرا بیمار از بیماری های کلیوی آسان است برای از کم خونی رنج می برند؟

شما می دانید که کلیه های ما می توانید اریتروپویتین ترشح، هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده بودند، "توانایی ترشح اریتروپویتین کاهش خواهد یافت، در خونسازی مغز ممکن است به طور کامل متوجه نمی شود. به همین دلیل است کم خونی رخ می دهد. علائم کم خونی مانند ضعف و خستگی از آنجا که. بیماران مبتلا به بیماری کلیه، شما به راحتی می احساس خستگی. علاوه بر این، هموگلوبین پایین (کم خونی) است همچنین یکی از علائم شایع در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه. بنابراین، شما باید توجه بالا به آن پرداخت.

چگونه برای درمان سطوح بالای کراتینین و کلیه آنمی بیماری؟

در واقع، به عنوان بیماری کلیوی بیمار، اگر شما می خواهید برای تغییر این وضعیت، شما نیاز به پاک کردن سموم و بازگرداندن سلول های آسیب دیده و ترویج کلیه سیستم ایمنی بدن.

هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، تمام این علائم به دلیل بیماری کلیوی را یک به یک ناپدید می شوند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، آن را یکی از موثرترین درمان برای بیماری کلیوی است، این درمان می تواند شما را با دقت کمک کند. علاوه بر این، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را و به شکل یک شیوه زندگی سالم، و بنابراین شما می توانید اثر درمانی را افزایش دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,کم خونی,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: