چگونه برای درمان علائم از FSGS با طب چینی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان علائم از FSGS با طب چینیچگونه برای درمان علائم از FSGS با طب چینی

FSGS مخفف سگمنتال گلومرولو است، که یک بیماری کلیوی است که می تواند به گلومرولواسکلروز منجر شود. هنگامی که شما با FSGS تشخیص داده شود، در مرحله اول، معمولا هیچ علامت آشکاری از گلومرولواسکلروز وجود دارد. با این حال، با گذشت زمان، علائم می تواند به نظر می رسد و توسعه. این علائم عبارتند از:

خستگی

خستگی در FSGS عمدتا ناشی از کم خونی به دلیل سلول های قرمز خون کمتر از مقدار مرجع می باشد. کلیه های سالم می توانید هورمون اریتروپویتین است که مسئول تولید سلول های قرمز خون به اندازه کافی که از طریق بافت های بدن ما ترشح حمل اکسیژن.

تورم

از آنجا که کلیه های آسیب دیده توانایی خود را برای از بین بردن آب اضافی از بدن خود را، در حال حاضر احتباس مایعات از دست بدهند.

در این راستا، ممکن است تورم و تورم در بخش های مختلف بدن مانند اطراف چشم، صورت، دست، شکم و اندام تحتانی. تورم می تواند شما را از نفس کوتاه را. علاوه بر این، تومور می تواند دردناک باشد و منجر به افزایش وزن سریع.

تغییرات در ادرار

شما می توانید شامپانی یا کف آلود ادرار، است که توسط پروتئینوری ناشی تجربه. دلیل پروتئین در ادرار نشت غیر طبیعی پروتئین به دلیل اختلال غشای پایه گلومرولی است. همچنین، رنگ FSGS بیماران معمولا رنگ نارنجی تیره یا چای. بیماران کاهش برون ده ادرار، و حتی آنوری. فشار خون بالا.

ما می توانیم مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy جایگزین خوبی برای دیالیز و پیوند است، می تواند بیماری های کلیوی را درمان نیست، اما می تواند میکروسیرکولاسیون از کلیه را بهبود بخشد و برای بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو). کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: طب چینی,FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: