چه کاری انجام دهید در زمانی که بیمار نارسایی کلیه GFR کراتینین 3.9 و 14
نوشته شده توسط : rshaole

چه کاری انجام دهید در زمانی که بیمار نارسایی کلیه GFR کراتینین 3.9 و 14چه کاری انجام دهید در زمانی که بیمار نارسایی کلیه GFR کراتینین 3.9 و 14

سطح کراتینین من از 3.9 و سطح من از GFR 14، چه باید بکنید؟ در واقع، برای GFR کلیه بیمار و کراتینین 3.9 14، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده بودند، به طوری که آنها باید توجه بالا به این درمان به موقع و مناسب پرداخت باید بهترین انتخاب برای آنها باشد.

کراتینین 3.9 و GFR 14 که بیماران مبتلا به بیماری کلیه را نشان دهد؟

اگر ما فقط در سطح کراتینین نگاه کنید، به نظر می رسد که این بیماری در حال حاضر در بیماری های کلیوی 3 مرحله. اما در واقع، اگر ما سطح GFR در نظر بگیرید، این بیماری در حال حاضر به در مراحل نهایی بیماری کلیه باشد. بنابراین، برای بیماران و کراتینین 3.9 SCF 14، آنها نیاز به اقدام در حال حاضر، در غیر این صورت، زندگی خود را در خطر خواهد بود.

بیماری های کلیوی است که بیمار را به انجام پس از GFR خود را به 14 کاهش یافته است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، آنها باید اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است را. دیالیز ممکن است یک گزینه برای آنها، اما از آن است که بهترین انتخاب نیست. از آنجا که این نوع درمان می تواند پیشرفت بیماری جلوگیری، شما به سادگی می تواند جایگزین کار کلیه ها، در نتیجه برخی از علائم را کاهش دهد.

بنابراین، من توصیه Osmotherapy پزشکی از Mikro - طب چینی برای شما یک نوآوری از طب سنتی چینی است، با کمک از این درمان، سطح کراتینین بالا می توان کاهش می یابد، و سطح GFR می توان به تدریج بهبود یافته است. بنابراین، کراتینین سرم بیمار و GFR 14 3.9 ممکن است یک فرصت است که شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند یک فرصت برای شما فراهم می کند. اما مهم نیست چقدر ما بهترین های ما به شما کمک کند.

اگر شما مبتلا به بیماری های کلیوی با GFR از 14 یا پایین تر، شما باید اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از آن را از رفتن بدتر می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کراتینین,GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: