می تواند بیمار را از نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیه.
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند بیمار را از نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیهمی تواند بیمار را از نارسایی کلیه بهبود عملکرد کلیه.

رک و پوست کنده، بیماران مبتلا به نارسایی، آنها فرصتی است که شما می توانید عملکرد کلیه خود را گسترش و به تاخیر انداختن پیشرفت بیماریهای کلیه، اگر آنها می توانند درمان موثر به سرعت داشته باشد.

چه درمان می تواند کمک به بیمار عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟

درمان ویژه ای برای درمان بیماری های کلیوی است، به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان با سلول های بنیادی و سلول های بنیادی. همه آنها درمان طبیعی بدون عوارض جانبی برای بیماران.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از ترکیب کاملی از طب گیاهی چینی سنتی و مدرن با تکنولوژی بالا است، با کمک از این درمان، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و باقیمانده آنها را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود.

سلول های بنیادی می تواند به انواع مختلف سلول های کلیوی که نیاز به کلیه و سپس سلول های تازه متولد شده می تواند سلول های مرده جایگزین افتراق، در نتیجه رسیدن به هدف از بهبود سازه های کلیوی است.

سلول های بنیادی یک نوع راه برای افزایش سیستم ایمنی بدن از خود بیمار، تا زمانی که سیستم ایمنی بدن خود بیمار می تواند افزایش یافته، توانایی مبارزه از کل بدن می تواند تا حد زیادی افزایش می دهد. برای مثال، اگر برخی از بیماران گرفتن سرد، کسی که نیاز به مصرف دارو، اما دیگر بیماران نیازی به دارو. سیستم ایمنی بدن مستقل می تواند غلبه بر این بیماری. هدف از این درمان است برای غلبه بر این بیماری از طریق سیستم ایمنی بدن بیمار است.

درمان های بالا دارای خواص مختلف در درمان نارسایی کلیه، با این حال، دکتر برای درمان سازماندهی بیمار مطابق با شرایط خود باشند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,عملکرد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: