چه چیزی باعث درد در پشت بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث درد در پشت بیماری کلیه پلی کیستیکچه چیزی باعث درد در پشت بیماری کلیه پلی کیستیک

کمر درد می تواند یک علامت شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک (بیماری کلیه پلی کیستیک)، و شما می دانید چه است که باعث درد در پشت بیماری کلیه پلی کیستیک؟ در اینجا ما به طور عمده در مورد درد در پشت صحبت خواهد شد، به این امید می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به منظور بهبود کیفیت زندگی است.

هنگامی که کیست های کلیوی ظلم و ستم به بافت و اندام های اطراف، آن را به درد در پشت، شکم، پهلو و دنده ها و لگن شود. درد ممکن است کسل کننده و متناوب. در برخی موارد، ممکن است یک درد ناگهانی وجود دارد، و درد ممکن است تیز.

چه چیزی باعث درد در پشت بیماری کلیه پلی کیستیک؟

درد مبهم در پشت گسترش کیست های کلیوی. این نوع از کمر درد در زنان نسبت به مردان شایع تر است. علاوه بر این، کیست های بزرگ در کبد می تواند منجر به درد.

درد ناگهانی و یا درد حاد به علت پارگی کیست، عفونت و انسداد دستگاه ادراری. با گسترش کیست، تبدیل شدن آنها آسان به کرک، به ویژه پس از ورزش شدید و یا آسیب فیزیکی است. عفونت و انسداد دستگاه ادراری ناشی از سنگ کلیه یا یک لخته خون می تواند درد پشت را بدتر کند.

چگونه به مقابله با کمر درد بیماری کلیه پلی کیستیک؟

1. آیا استراحت در بستر مناسب، جلوگیری از خستگی بیش از حد و ورزش شدید.

2. درمان و حذف علل اصلی کمر درد بیماری کلیه پلی کیستیک، مانند انسداد ادراری، خونریزی، عفونت و غیره.

3. بی حس کننده استفاده می شود اگر درد شدید یا مزمن است. اما اثر درمان معمولا خیلی خوب نیست. اگر درد را نمی توان رها و کیست به یک حد معینی افزایش یافته است، برای برداشتن کیست ممکن است در نظر گرفته شود.

4. طب چینی گزینه درمانی دیگر برای درمان کمر درد بیماری کلیه پلی کیستیک، با کاهش کیست و افزایش عملکرد کلیه است. همچنین ممکن است به جلوگیری از توسعه بیماری کلیه پلی کیستیک کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,پشت درد ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: