چگونه برای کمک به بیماران از بیماری کنترل ادم پا کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به بیماران از بیماری کنترل ادم پا کلیه پلی کیستیکچگونه برای کمک به بیماران از بیماری کنترل ادم پا کلیه پلی کیستیک

تورم پاها، معمولا در بیماری کلیه پلی کیستیک دیده می شود. اطلاعات زیر در مورد چگونگی کمک به مدیریت تورم پا از بیماری کلیه پلی کیستیک. در مرحله اول، ما می توانید ببینید که چرا مردم از بیماری کلیه پلی کیستیک رنج می برند، تورم پا؟

بیماری کلیه پلی کیستیک مشخص است کیست های متعدد بر روی کلیه ها رشد می کنند. کیست با سن در هر دو اندازه و تعداد افزایش خواهد یافت. در نتایج، این کیست ها در حال رشد را به بافت اطراف کلیه ظلم و ستم، و در نتیجه عملکرد کلیوی کاهش یافته است. کلیه های سالم می تواند ضایعات سوخت و ساز بدن و مایع اضافی را از بدن حذف شده است. با این حال، اختلال کلیوی است عملکرد به طور معمول. بنابراین، زباله بیش از حد و مایع در بدن تجمع می یابد. تورم پاها به سادگی به احتباس آب به علت است.

پس چگونه برای کمک به بیماران مدیریت تورم پاها بیماری کلیه پلی کیستیک؟

1. تورم پا است که به علت احتباس آب در بدن است. ما می توانیم تورم با کاهش مصرف مایعات و نمک را کاهش دهد.

2. پزشکان تجویز دیورتیک می شود، اگر تورم جدی است. این می تواند به حذف مایعات از بدن تسهیل، به طوری که به راحتی ادم پا.

3. بیماران می توانند تورم بر روی نیمکت که نشسته پا قرار داده است. در هنگام خواب، بیماران همچنین می توانید یک بالش بین دو پای خود را قرار داده است. این ممکن است به ترمیم تورم کمک می کند.

4. ذخیره سازی مایع نه تنها می تواند منجر به تورم، و همچنین به فشار خون بالا منجر شود. بنابراین، مهارکننده های ACE و ARB مواد مخدر معمولا تجویز می شوند برای کنترل فشار خون بالا. در همین حال، این داروها نیز تاثیر در حفظ عملکرد کلیوی داشته باشد.

همه موارد فوق، اقدامات درمانی در بالا ذکر شد می توانید پاها متورم سهولت، تا حدی، اما به طور کامل نمی تواند کنترل دولت است. چرا که این علل کیست بزرگ تورم پاها بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان کیست های بزرگ باعث ادم پا، هدف از درمان است به کاهش کیست و متوقف کردن آنها از گسترش بیشتر است. پس از ساختار بازیابی کلیه، عملکرد کلیوی خواهد شد بهتر است، و به خوبی می تواند خروجی و ضایعات مایعات از بدن است. بیمارستان ما دارای یک درمان خوب Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی. این درمان می تواند این کار را انجام.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: