چه طب چینی برای بیماری کلیوی مرحله 5 بهتر است؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه طب چینی برای بیماری کلیوی مرحله 5 بهتر استچه طب چینی برای بیماری کلیوی مرحله 5 بهتر است؟

به طور کلی، دکتر دیالیز یا بیماری کلیوی مرحله 5 بیمار پیوند کلیه توصیه می شود. با این وجود، آنها را از عوارض جانبی در درمان این بیماری را، علاوه بر این، آنها مناسب برای تمام بیماران نیست، به طوری که برخی از بیماران می خواهید برای پیدا است که برخی از داروهای گیاهی.

بهترین داروهای گیاهی برای بیماری پنجم مرحله کلیه چیست؟

در واقع، در گذشته، دیالیز و پیوند کلیه تنها دو راه است که می تواند درمان بیماری کلیوی هستند. پس از سالها تحقیق، پزشکان انواع درمان های منحصر به فرد بر اساس طب سنتی چینی اختراع کرده اند. در میان این درمان ها، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی معروف ترین است. همکاری با درمان های دیگر، این نوع از درمان می تواند کمک یک بیماری کلیوی مرحله 5 بیمار جلوگیری از دیالیز یا دیالیز برای کاهش زمان حداقل.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کمک به بیمار دیالیز جلوگیری از دیالیز و یا به منظور کاهش زمان؟

در این روش درمانی دارای چهار توابع اساسی است که التهاب، ضد انعقاد خون، ضد ترومبوز و افزایش عروق خونی است. برای این چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت در برابر آسیب بیشتر است. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است. با عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، بیماری کلیه بیمار ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز یا دیالیز برای کاهش زمان داشته باشد.

همانطور که می دانید، بیماران مختلف از نشانه های مختلف، به طوری که آنها می تواند اثرات درمان های مختلف با استفاده از داروهای گیاهی چینی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: