است یک بیماری کلیه درمان با کراتینین 12 وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

است یک بیماری کلیه درمان با کراتینین 12 وجود دارداست یک بیماری کلیه درمان با کراتینین 12 وجود دارد؟

رک و پوست کنده، بیمار به بیماری کلیوی، در صورتی که سطح کراتینین به 12 بالا برده شده است، آن را نمی توان با هر نوع درمان درمان، اما این بدان معنا نیست که شما هیچ شانس، که لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی است.

به عنوان یک بیمار با کراتینین بیماری های کلیوی 12 با کیفیت زندگی زندگی می کنند؟

شما می دانید که هنگامی که سطح کراتینین از 12، به این معنی است که بیماری پیشرفت کرده است خود را برای پایان دادن به بیماری کلیوی مرحله. در این مرحله، بسیاری از نشانه ها و عوارض ظاهر خواهد شد، آنها را تا حد زیادی زندگی بیمار تاثیر می گذارد. از آنجا که بیماری کلیوی بیمار، شما باید روش های خاص، مانند دیالیز را، در به موقع برای از بین بردن این علائم، به طوری که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید. اما شما می دانید، دیالیز همچنین می توانید برخی از عوارض جانبی آورد، او کاهش علائم بیماری کلیه است. بنابراین شما بهتر پیدا کردن برخی از درمان های برای کاهش عوارض جانبی دیالیز. در صورت امکان، شما باید برخی از درمان های جایگزین برای دیالیز پیدا کنید.

به طور کلی، به عنوان یک بیمار از بیماری های کلیوی، اگر شما می توانید این بیماری تحت کنترل، شما می توانید با کیفیت بالا از زندگی داشته باشد.

چه درمانهایی برای مدیریت بیماری های کلیوی مفید هستند؟

دیالیز، همانطور که در بالا ذکر شد، این می تواند برخی از علائم و نشانه های بیماری های کلیوی را کاهش دهد، اما می تواند بیماری را کنترل کند.

در مقایسه با دیالیز، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در مبارزه با بیماری های کلیوی موثر تر است، او می تواند به توقف و حتی از طریق تعمیر کلیه ها و حفاظت از آن باقی مانده از آسیب بیشتر آسیب دیده معکوس پیشرفت بیماری کلیه.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: