مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28
نوشته شده توسط : rshaole

مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28

اگر یک فرد دارای مبتلا به دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28 تشخیص داده شده است، چقدر بد این بیماری است. در این مقاله به این موضوع را توضیح دهد. دفعات بازدید: مقاله، و دکتر ما تماس آنلاین برای کمک های رایگان و حرفه ای است.

در این حالت، بیمار از کاهش جدی در عملکرد کلیه رنج می برد، و تنها 28 درصد از عملکرد کلیه است که هنوز هم وجود دارد. این یک اختلال کلیوی end-stage بسیار است. به عنوان کاهش در عملکرد کلیه، بیمار علائمی همچون پروتئین در ادرار، تورم، خارش پوست، فشار خون بالا، خستگی، و غیره اگر درمان نشود، بیمار در بیماری کلیوی مرحله توسعه در آینده نزدیک باشد.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه در دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28؟

برای رسیدن به این هدف، مهم ترین چیز این است که اتخاذ استراتژی برای جلوگیری از کاهش بیشتر در GFR و تعمیر کلیه آسیب دیده است. اگر عملکرد کلیه است بهتر و بهتر، بیماری های کلیوی را نمی خواهد در آینده افت کند.

در چین، بیمارستان ما چنین درمانی، که دارای اثر مراجعه کننده به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی. درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: