نشانه های نفریت لوپوس در آن وجود دارد چه هستند؟
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های نفریت لوپوس در آن وجود دارد چه هستندما می توانیم در علائم اطلاع ادرار به طور منظم از نفریت لوپوس. برخی از بیماران افزایش ادرار فوم، قرن ادم، تعمیق رنگ ادرار و پدیده های دیگر. ما می توانیم از طریق بازرسی تعیین می کند. هنگامی که ما توسعه پروژه های درمان باید در وضعیت بیمار است. چه علائم و نشانه های نفریت لوپوس هستند؟

1. علائم نفریت لوپوس معمولا عفونت، عامل اصلی است. حمله حاد بیماران مبتلا به گلومرولونفریت حاد و گلومرولونفریت مزمن معمولا در ارتباط با التهاب گلو، التهاب لوزه ها، zarozoy verhneog راه هوایی. بنابراین when're مسری بیماری باید ادرار به طور منظم را.

2. اگر چه در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس هیچ نشانه آشکار است، اما در مراحل اولیه است خستگی ثابت، ناتوانی جنسی، درد پشت وجود دارد، تورم پلک، صورت و مچ پا، افزایش ادرار فوم، رنگ ادرار غیر طبیعی. بنابراین، هنگامی که مردم این علائم، لازم است به آمدن به polnitse و انجام ادرار به طور منظم است.

3. 1/3 بیماران مبتلا به نفریت لوپوس ممکن است فشار خون بالا و tserebralgiyu آشکار، از دست دادن حافظه، خواب، و غیره اگر چنین بیماران فشار خون بالا simptotymi ویژه، لازم است تا انجام ادرار به طور منظم داشته باشد. بیماران به خصوص جوان است.

4.Simptomy نفریت لوپوس اوایل تنها افزایش kolchestva ادرار و تعداد دفعات ادرار کردن در nochi.Esli سالم انجام بسیاری از آب قبل از رفتن به رختخواب در شب نوشیدن نیست معمولا ادرار نمی کند و یا تنها یک raz.Esli اغلب بیش از 2 بار ادرار، لازم است برای آمدن به polnitse و به طور منظم ادرار و عملکرد کلیه است.

5.Bolshestvo بیماران مبتلا به نفریت لوپوس معمولا ضعف آشکار، سرگیجه، رنگ پریدگی چهره، و غیره

بروز لوپوس کمتر نفریت، اما شما نمی توانید ignorilovat. ما نیاز به دانستن علائم نفریت لوپوس.





:: برچسب‌ها: نشانه های نفریت لوپوس ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: