بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است به از دست دادن شنوایی شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است به از دست دادن شنوایی شودبیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است به از دست دادن شنوایی شود؟

بسیاری از بیماران می توان گفت هیچ. با این حال، یک مطالعه جدید نشان می دهد که 50 سال سن و مسن تر، 54 درصد از مردم بیماری کلیه پلی کیستیک که برخی از درجه از دست دادن شنوایی، در حالی که 30 درصد از کسانی که با این بیماری رنج می برد از دست دادن شنوایی شدید. پس چگونه پلی کیستیک بیماری های کلیوی منجر به از دست دادن شنوایی؟

در واقع، هیچ ارتباط مستقیمی بین بیماری کلیه پلی کیستیک و از دست دادن شنوایی خود را وجود دارد. اما شباهت ساختاری و عملکردی بین بافت در کلیه و گوش داخلی وجود دارد. به عنوان فشارهای جسمی، سموم و خطر که کلیه را تحت تاثیر قرار نیز ممکن است گوش داخلی تاثیر می گذارد. در اینجا رابطه بین بیماری کلیه پلی کیستیک و از دست دادن شنوایی.

کیست در حال رشد

همانطور که کیست با سن رشد، خواهد بافت کلیه یا سایر ارگان های ugnetetat. به عنوان یک نتیجه، کلیه قادر به ایسکمی و هیپوکسی، که به فشار خون بالا منجر خواهد شد. اما آنچه که من می خواهم به استرس، فشار خون بالا یکی از علل عمده کاهش شنوایی است. این می تواند به تصلب شرائین شود، به طوری که آن را به یک اثر بد بر جریان خون به گوش داخلی است. بنابراین، عملکرد عصب شنوایی کاهش خواهد یافت، و پس از آن شنوایی تاثیر می گذارد.

داروها

برای بیماری کلیه پلی کیستیک بشر، آنها می توانند آنتی بیوتیک خوردن برای از بین بردن نشانه های خود را، مانند آسپرین، گنه گنه، برخی از آنتی بیوتیک و غیره این داروها می توانند علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک از بین بردن، اما جلسه دادرسی از بیماران دچار آسیب زیرا آنها داروهای سمی کننده گوش می باشد.

عفونت

تحت بافت طبیعی کلیه جایگزین کیست بزرگ کلیوی، مواد زائد و سموم بیشتر و بیشتر تجمع در خون، و ایمنی بیماران را کاهش دهد. پس از آن، این بیماران بیشتر مستعد ابتلا به عفونت هستند. و اگر خون آلوده جریان از طریق گوش آن را آسیب بزرگ به عصب شنوایی. و به تدریج شنوایی تاثیر می گذارد.

اگر شما در حال تجربه برخی از درجات کاهش شنوایی، بهتر است برای رفتن به بیمارستان برای بررسی عملکرد کلیه و برای شناسایی بیماری بالقوه بسیار زودتر.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: