چه علل هیپوکلسمی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : rshaole

چه علل هیپوکلسمی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و چگونه آن را درمانچه علل هیپوکلسمی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و چگونه آن را درمان

علل هیپوکلسمی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و چگونه آن را درمان چیست؟ همه ما می دانیم که اگر این بیماری را بدتر است، علائم بیشتر و بیشتر رخ خواهد داد که زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار، بطور قابل توجهی. هیپوکلسمی به عنوان یکی از علائم که بیمار بسیار نگران است.

نارسایی کلیوی و هیپوکلسمی

هیپوکلسمی، و یا سطوح پایین کلسیم خواهد به صدمه به کلیه مانند نارسایی کلیه منجر شود. به عنوان مثال، به عنوان زباله کلیه خود را دیگر نمی تواند به درستی فیلتر کلسیم بیش از حد در ادرار است. بنابراین، کلسیم از دست خواهد داد. در نتیجه، شما تبدیل به یک کمبود کلسیم. علاوه بر این، ممکن است کلیه ها ویتامین D با توجه به راهنمای مرک فعال نیست.

هیپوکلسمی نشانه

علاوه بر این، با توجه به راهنمای مرک، در آغاز ممکن است شما هر گونه علائم را تجربه نمی کند، حتی شما را از هیپوکلسمی رنج می برند. با این وجود، اثر بلند مدت هیپوکلسمی، شما ممکن است علائمی مانند سوزش زبان، لب ها، انگشتان دست و پا، اسپاسم های عضلانی در گلو و عضلات درد احساس می کنم. همچنین شما می توانید سردرگمی و یا از دست دادن حافظه را تجربه کنند.

درمان هیپوکلسمی

معمولا، هیپوکلسمی خود را می توانید به بروز علایم است. هر چند شما باید نارسایی کلیه، به عنوان یک قاعده، این دکتر یک هیپوکلسمی کشف، از طریق آزمایش خون. پس از تشخیص، شما می توانید درمان شروع می شود. از آنجا که نارسایی کلیه، درمان معمولا شامل دیورتیک های تیازیدی. این دارو میزان تخصیص کلیه کلسیم را کاهش می دهد.

با این حال، این داروها می تواند تنها نشانه در زمان کاهش، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل، شما باید برای درمان نارسایی کلیه است. طب چینی Osmotherapy به عنوان میکرو چینی پزشکی می تواند کمک به شما در دستیابی به این هدف است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,هیپوکلسمی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815