چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیکچگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به بهبود عملکرد کلیه به منظور جلوگیری از دیالیز؟ این سوالی است که بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و یا سایر بیماران کلیوی مراقبت است. در حالی که بهبود عملکرد کلیه تنها راه برای جلوگیری از دیالیز به بیماران شناخته شده با بیماری کلیه پلی کیستیک است. اطلاعات تماس دکتر آنلاین برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

در واقع، بیماری کلیه پلی کیستیک، یک اختلال کلیه نیز از طریق یک زندگی سالم و رژیم غذایی معقول را کنترل کنید. اگر چه بیماری کلیه پلی کیستیک به آرامی توسعه، هنوز هم ممکن است مرحله پایانی بیماری کلیوی (ESRD) توسعه، اگر آن را نمی توان کنترل می شود.

از دست دادن عملکرد کلیه به علت گسترش کیست در حال رشد در کلیه ها، به این دلیل است گسترش کیست می تواند به بافت اطراف کلیه ظلم و ستم و کلیه ایسکمیک و anoxic.

طب میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند کمک به بیماران مبتلا به کیست کلیه پلی کیستیک کوچک و بازگرداندن عملکرد کلیه است. چرا که او می تواند توابع زیر بازی: افزایش نفوذپذیری دیواره کیست؛ تغییرات در اختلاف فشار دیواره کیست داخلی و خارجی؛ کاهش فعالیت سلول های پوشش ترشح مایع کیست؛ ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب؛ گشاد رگ های خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز خون؛ تامین مواد غذایی برای صدمه به کلیه ها. حذف عامل بیماری زا و پشتیبانی واقعی چی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که در داروهای گیاهی چینی است. به همین دلیل داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه کلیه پلی کیستیک برای جلوگیری از دیالیز زیرا آنها در درمان بیماری های کلیوی است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا ارسال و یا پاسخ asya.yue@mail.ru VK (ها Asya یو) یا ترک یک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,عملکرد کلیه,جلوگیری از دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: