آیا من می توانم به بیماری کلیوی 3.3 کراتینین را مدیریت کنید؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم به بیماری کلیوی 3.3 کراتینین را مدیریت کنیدآیا من می توانم به بیماری کلیوی 3.3 کراتینین را مدیریت کنید؟

آیا من می توانم به بیماری کلیوی 3.3 کراتینین را مدیریت کنید؟ در واقع، بیماری کلیه، این بیماری، به خصوص در مرحله نهایی این بیماری دشوار است به درمان، اما اگر به درستی و درمان به موقع می تواند کنترل شود و همچنین.

آیا ممکن است برای کنترل کراتینین سرم 3.3 از بیماری های کلیوی؟

آن را به همه بیماری های مزمن کلیه شناخته شده نیاز به تجربه زمان زیادی را به مرحله نهایی، به عنوان یک بیمار می تواند به درمان به موقع و مناسب را، آنها می توانند بیماری خود را در مراحل اولیه برای یک مدت طولانی را کنترل کنید.

در درمانگاه، سطح کراتینین 3.3 در مرحله سوم بیماری های کلیوی است، که یک گام حیاتی است. برای افرادی که در این مرحله، آنها هنوز هم نیم فرصتی برای معکوس بیماری خود می شوند، اجازه دهید آن کنترل به تنهایی. بنابراین یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید این فرصت را به خودتان یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند است.

چه درمانهایی برای مدیریت بیماری های کلیوی مفید هستند؟

آنتی بیوتیک ها، هورمون ها و دیالیز (که در بیماری های کلیوی مرحله نهایی استفاده می شود)، که همه برای مبارزه با بیماری های کلیوی که آنها می توانند پیشرفت بیماری کلیه تاخیر مفید هستند. اما یک روز، از دست دادن کنترل کلیه، این درمان می توانید هر چیزی را انجام دهد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی است که یک نوآوری از طب سنتی چینی، آن را متفاوت از طب غربی است. این درمان می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر، آن را می توانید جلوگیری از این بیماری را بدتر است اگر شما خوش شانس باشید، شما ممکن است یک شانس برای تغییر وضعیت خود را دریافت کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: