چگونه برای کمک به یک بیمار برای درمان نارسایی کلیه استفراغ؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کمک به یک بیمار برای درمان نارسایی کلیه استفراغچگونه برای کمک به یک بیمار برای درمان نارسایی کلیه استفراغ؟

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، به ویژه بیماران نارسایی کلیوی، استفراغ یک چیز مشترک است. استفراغ کاهش کیفیت زندگی، چگونه به کمک به بیمار به استفراغ نارسایی کلیه درمان می شود؟

در مرحله اول، ما نیاز به دانستن چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی رخ می دهد اغلب استفراغ. یکی از دلایل این است که آسیب دیده عملکرد کلیه و تعادل الکترولیتی نابود خواهد شد، و بنابراین نمی تواند به طور معمول کار. کم پروتئین از پروتئین و محدودیت مصرف پروتئین به عنوان منجر به تجمع آب در بدن، این کار به ادم مخاط معده و آسیت بیشتر از آن، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفراغ منجر شود.

برای کاهش تهوع و استفراغ، نارسایی کلیه، بیماران می توانند تزریق ویتامین B6، آن را یک اثر خوب. استفراغ می تواند به سرعت کاهش داد. با این حال، اگر بیماران مبتلا به نارسایی می خواهید برای درمان این بیماری در جوانه، صدمه به کلیه ها باید تعمیر شود. در حالی که عملکرد کلیه و کلیه ترمیم، عدم تعادل الکترولیتی، و پروتئینوری بهبود خواهد بخشید، مهمتر از همه، برای جلوگیری از دیالیز، زمانی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز هنوز آغاز نشده است.

بیمارستان ما دارای یک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: