پروتئینوری شدید در نفریت لوپوس و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : rshaole

پروتئینوری شدید در نفریت لوپوس و چگونه آن را درمانپروتئینوری شدید در نفریت لوپوس و چگونه آن را درمان

پروتئینوری معنی حضور بیش از پروتئین های سرم در ادرار است. برای اکثر بیماران با بیماری کلیوی، علامت است خوشبین نیست. این مقاله می تواند کمک به شما بیشتر در مورد دولت خود را از بیماری. من امیدوارم که آن به شما کمک خواهد مراقبت بهتر از خود و برای انتخاب یک درمان مناسب تر است. رایگان دکتر می تواند کمک به شما کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود و دولت از درمان منحصر به فرد ما به طور مستقیم و به سرعت.

نفریت لوپوس التهاب کلیوی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، یک بیماری سیستم ایمنی بدن است. اختلالات کلیوی ممکن است کار نمی به طور معمول، و در نتیجه نشت پروتئین در ادرار، به عنوان مثال پروتئینوری.

به غیر از کلیه ها، SLE همچنین می توانید پوست، مفاصل، سیستم عصبی، و تقریبا هر ارگان و یا سیستم در بدن آسیب برساند. بنابراین، برای بیماران را به روش های به موقع و موثر برای نظارت و تسهیل بیماری شان لازم است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نرم افزار های خارجی به طور معمول از TCM (طب سنتی چینی) است و متخصص در درمان بیماری کلیه است. میکرو چینی پزشکی می توانید ضایعات کلیوی را وارد کنید، توقف التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه از ریشه. مهم این است که آن ارائه می دهد یک محیط داخلی کلیه و کمک به بهبود کلیه. بنابراین، می تواند کمک به حل نشت پروتئین در اصل.

ما واقعا می تواند به شما کمک کند زندگی خود را تغییر دهید و ذخیره اختلال عملکرد کلیه است. هر گونه مشکل یا خودتان و یا درمانهای ما شک دارید، لطفا VK (ها Asya یو)، اضافه کردن برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم. علاوه بر این، پست الکترونیکی و یا یک asya.yue@mail.ru پیام زیر را ترک کنند، ما خوشحالیم که شما یک مدیریت حرفه ای تر به سرعت رایگان ارائه می شود.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815