نوشته شده توسط : rshaole

چرا افزایش فشار خون بیماری کلیه پلی کیستیک، و چگونه آن را کاهش می دهدچرا افزایش فشار خون بیماری کلیه پلی کیستیک، و چگونه آن را کاهش می دهد؟

شما می دانید، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، این عملکرد بسیاری از کیست های بزرگ و کوچک بر روی کلیه ها است، به عنوان بیماری همچنان به بدتر، وجود خواهد داشت بسیاری از علائم بیشتر، فشار خون بالا شایع ترین است.

چرا افزایش فشار خون بیماری کلیه پلی کیستیک؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است. آن است که توسط رشد کیست های متعدد در کلیه مشخص می شود. این کیست ها می تواند بزرگ شده و ظلم و ستم به بافت طبیعی کلیه، به طوری که ایسکمی کلیوی و هیپوکسی اختصاص مایه ماست تر، افزایش فشار خون رخ می دهد. اگر فشار خون بالا کنترل شده نیست ممکن است تشدید آسیب کلیه، و در این زمان سطح کراتینین افزایش خواهد یافت، به طوری که فشار خون را افزایش دهد.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا به علت بیماری کلیه پلی کیستیک؟

کلید به درمان یک بیماری کلیه پلی کیستیک درمان است، کاهش فشار از کیست در کلیه، گسترش و یا جلوگیری از توسعه فیبروز کلیوی.

در بیمارستان های ما است Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، آن را یک درمان خاص در بیمارستان ما، ماده فعال در تهیه ممکن است نفوذ ضایعات کلیوی شتاب دیوار گردش خون میکرو عروقی، برای افزایش نفوذپذیری دیواره کیست جریان مایع کیستیک تماس برای بازگشت به خون است، خواهد شد حذف از بدن با سوخت و ساز بدن گردش خون. پس از آن است که ماده فعال در این دارو می تواند به دیواره سلول های اپیتلیال غیر فعال وجود دارد، به طوری که مایع کیستیک دیگر ترشح می شود، کیست می تواند به طور موثر کنترل می شود.

مواد تشکیل دهنده فعال نیز ممکن است بیماری کمک گردش خون هیپوکسیک ایسکمیک را بهبود بخشد، می توانید کنترل فشار خون به تدریج کمک کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: