آیا من می توانم دیالیز CKD ماده 5 امتناع؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم دیالیز CKD ماده 5 امتناعهنگامی که نارسایی مزمن کلیه (CRF) پیشرفت تا 5 درجه است که تا مرحله ترمینال، دیالیز است که معمولا به تصویب رسید برای حذف شرایط خطرناک و زندگی خود حمایت می کنند. اما برنامه بلند مدت ناراحتی دیالیز و عوارض متفاوت است. و به این ترتیب بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه 5CT می خواهید، آن است که آیا ممکن است به رد دیالیز. اگر شما علاقه مند در این موضوع هستند، در خواندن.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هیچ ادرار، و تقریبا به توالت رفتن نیست، پس از آن به دیالیز نیاز.

آنوری نشان می دهد که کلیه تقریبا به طور کامل رد و narushёny، کار نمی کند. بنابراین هیچ روش برای بازگرداندن پیوند کلیه به جز کلیه است. اگر آنها دیالیز رد، زباله و سموم مختلف انباشته در خون و آسیب های دیگر ارگان ها و سیستم ها، به عنوان مثال، سیستم تنفسی، سیستم قلبی عروقی، دستگاه گوارش، و غیره و معمولا در عرض یک هفته می میرند.

در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ماده 5 هنوز ادرار کردن، برخی از درمان که برای کمک به کاهش فرکانس از دیالیز و حتی خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. ادرار کردن بدان معنی است که سلول های کلیه خصوصی و بافت تر کار می کنند. درمان مناسب می تواند سلول ها و بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سرکوب التهاب و ترویج کلیه خود شفا. تصفیه خون، توصیه می کنیم درمان ما: تصفیه خون، درمان یعنی برای آلودگی خون است.

تصفیه خون ایجاد شده برای پاک کردن زباله خون و سموم و ایجاد دوش و محیط داخلی تازه. و به این ترتیب آن را ترویج کلیه خود شفا، ارائه می دهد مواد مغذی لازم کلیه ها. پس از مدتی، درمان عملکرد کلیه در برخی speteni بهبود یافته است. و کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

آیا من می توانم دیالیز نارسایی مزمن کلیه ماده 5 امتناع؟ این بستگی به وضعیت tyazhёlosti سلامت و بیماری. اگر شما هر گونه سوال برای ما، ما یک پیام را ترک و یا با دکتر آنلاین ما، و ما خوشحال برای پاسخ به سوالات شما هستند.





:: برچسب‌ها: تصفیه خون,درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815