چه درمان بهتر از دیالیز برای درمان بیماری کلیه است؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه درمان بهتر از دیالیز برای درمان بیماری کلیه استچه درمان بهتر از دیالیز برای درمان بیماری کلیه است؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز رایج ترین راه برای درمان بیماری کلیه است، اما از آن است که بهترین راه نیست.

چرا دیالیز بهترین درمان برای درمان بیماری های کلیوی است، نه؟

بنابراین، هنگامی که عملکرد کلیه خود را آسیب دیده است، این سموم نمی تواند از بدن خود را در موقع اخراج، به طوری که آنها در بدن تجمع می یابد، از جمله سم مولکول کوچک (به عنوان مثال، کراتینین، اوره خون، و اسید اوریک)، متوسط ​​سم مولکولی ( مانند Cys را-C و PTH) و درشت مولکول سم (به عنوان مثال، هموسیستئین، RBP و BMG).

شما می دانید، دیالیز می تواند بخشی از عملکرد کلیه ها برای بازگرداندن گلومرول آسیب دیده را، پس از آن می توانید سطح کاهش کراتینین موقت است، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کند. دیالیز ممکن است تنها یک سم مولکول کوچک تخلیه، آن را می توانید به طور متوسط ​​مولکولهای سم سم و مولکولهای را حذف کنید. با سموم بسیاری در بدن، از آن آسان است برای گرفتن یک نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و عفونت. علاوه بر این، دیالیز قلب را تحت تاثیر قرار، تقریبا نیمی از بیماران دیالیزی از بیماری های قلبی درگذشت.

از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که دیالیز سریعترین راه، که می تواند از سموم از بدن تمیز است، اما از آن است که بهترین راه و موثر ترین راه است.

چه درمان بهتر از دیالیز برای درمان بیماری کلیه است؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی، آن را یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است، ثابت شده است که موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی. این ممکن است بیمار به تاخیر انداختن یا جلوگیری از پیشرفت بیماری، تا که به ارائه بیمار با بیماری کلیوی زندگی بدون دیالیز کمک کند.

چه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی؟

در این روش درمانی، است که در طب سنتی چینی بر اساس و به بهبود بافت کلیه آسیب دیده به کارگردانی و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر، در نتیجه برای بهبود عملکرد کلیه. علاوه بر این، این گیاهان آن را از طبیعت است، به طوری که این درمان می تواند بیماری کلیه بدون عوارض جانبی بسیاری را درمان کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: