معنای کراتینین 4.6 مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟
نوشته شده توسط : rshaole

معنای کراتینین 4.6 مبتلا به سندرم نفروتیک چیستمعنای کراتینین 4.6 مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟

بعد از اینکه با کراتینین 4.6 مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شود، بیمار ممکن است این تشخیص تعجب می کنم. در مقاله زیر، اجازه دهید در این سوال نگاه کنید. و یا چت با دکتر آنلاین ما برای کمک های حرفه ای.

معنای کراتینین 4.6 مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟

این فرایند از فیلتر کردن خون، که رخ می دهد در داخل گلومرول های کلیه انجام شده است. در زمانی که بیمار دچار سندرم نفروتیک، گلومرول نمی تواند به درستی و از این رو کار کند، و بنابراین مقادیر زیادی از پروتئین در ادرار نشت.

هنگامی که سطح کراتینین شروع به افزایش حدود 50٪ یا بیشتر از عملکرد کلیه از دست داده است. تشخیص سندرم نفروتیک کراتینین 4.6 نشان می دهد که بیمار را از آسیب جدی کلیوی و از دست دادن شدید عملکرد کلیه رنج می برند.

اگر شما دارو را ندارد و یا موثر نمی کنترل این بیماری، بیماری های کلیوی بیماری کلیوی end-stage توسعه. در این زمان، دیالیز یا پیوند کلیه باید انجام شود تا تداوم زندگی است.

بهترین درمان برای درمان کراتینین 4.6 مبتلا به سندرم نفروتیک چیست؟

در حالی که هنوز یک درمان برای این اختلال، اما درمان موثر برای کمک به جلوگیری از وخامت بیشتر از بیماری یا حتی معکوس اختلال تا حد معینی. در علم مدرن پزشکی، درمان جدید، تصفیه خون در نظر گرفته شده بهترین درمان برای این اختلال از کلیه ها. یک درمان منظم، آن را با درمان طب سنتی چینی ترکیبی.

بر اساس تشخیص دقیق از بیمار، روش های خاص انتخاب خواهد شد به شکل بهترین روش های درمانی ممکن است. درمان های پیچیده را می به اجرا در آمده به روشن سموم، تکمیل عناصر ضروری از خون، و برای بازگرداندن عملکرد کلی کلیوی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: