پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه، آنچه در آن به معنی؟
نوشته شده توسط : rshaole

پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه، آنچه در آن به معنیپروتئینوری در بیماری مزمن کلیه، آنچه در آن به معنی؟

همانطور که همه ما می دانیم، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی انجام بسیاری از علائم در مراحل اولیه بیماری کلیوی ندارد، تا زمانی که این بیماری را بدتر است، و آن بسیاری از علائم ظاهر خواهد شد و پروتئینوری یکی از علائم شایع است.

پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه، آنچه در آن به معنی؟

شما می دانید، تابع اصلی از یک پروتئین در خون، به منظور تثبیت فشار است، بنابراین اجازه می دهد آب را در خون باقی می ماند. اگر پروتئین از دست داده است، فشار کاهش خواهد یافت، و آب خواهد شد از خون منحرف، اما ورود به فضای بین پارچه، و در نتیجه تورم. بیش از حد پروتئین از خون به صورت متصل به ضخیم شدن تراکم خون از دست داده، و که منجر به خطر بالقوه از یک لخته خون.

در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشاء فیلتر از کلیه ها. بیش از حد پروتئین از طریق فشردن غشاء سرعت بخشیدن به کاهش عملکرد کلیوی با سرعت نسبتا بالا است. در واقع، بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و بعد از درمان مناسب، او ممکن است کاهش مجازات است. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن بسیاری از گزینه های درمان، و با پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه است.

چگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه؟

شما می دانید، داروهای گیاهی چینی با عوارض جانبی کم و طب چینی به اثبات رسیده است شده است به یک اثر بزرگ در بهبود گردش خون در داخل کلیه و حفاظت کلیوی. زمانی که بیماری به خوبی می رود، این علائم به تدریج به عنوان پروتئین ناپدید شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: