با نارسایی مزمن کلیوی ناشی از دیابت: پروتئینوری وجود دارد؟
نوشته شده توسط : rshaole

با نارسایی مزمن کلیوی ناشی از دیابت: پروتئینوری وجود داردسوالات بیمار:

سلام، دکتر! من به نارسایی مزمن کلیه (CRF)، که دارای روابط نزدیک با دیابت. و در حال حاضر متوجه پروتئین در ادرار، به خوبی پروتئینوری من است که نشان می دهد؟

پاسخ:

امروز، بروز دیابت گرفتن بالاتر و بالاتر، که شده است، بیشتر و بیشتر مردم از دیابت رنج می برند. سال دیابت ناشی از عوارض خطرناک و شدید، از جمله نارسایی مزمن کلیه (CRF). Proteinuriya- یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است. نشت پروتئین دارای روابط نزدیک با تغییرات پاتولوژیک کلیه.

- اختلالات همودینامیک گلومرولی:

قند متابولیک می تواند باعث تحریک فعال شدن فاکتور عروق خونی و افزایش عروق آوران گلومرولی. این می تواند جریان خون به مویرگ ها از افزایش گلومرول میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) را افزایش می دهد، و در جایی که آلبومین ممکن است از خون به ادرار نشت.

- اختلال در غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی:

دیابت پروتئین غشای فیلتراسیون گلومرولی تاثیر می گذارد و بنابراین ممکن است از طریق غشاء به ادرار گسترش دهد.

- کلیه اسیدوز توبولار:

در حالت عادی، پروتئین توسط توبول های کلیوی جذب می شود، و تنها پروتئین بسیار کمی نشت از خون. در دیابت، قند بالا را سرکوب تکثیر سلولهای اپیتلیال از توبول های کلیوی و حتی علت سلول های فیبروز و توانایی خود را برای جذب تاثیر می گذارد. و پروتئین تا nepoglaschenny نشت به ادرار.

- نقض عوامل برای رشد اندوتلیال عروقی:

فاکتور رشد اندوتلیال عروقی ممکن است تولید نفوذپذیری عروق و سلول های اندوتلیال تنظیم. در دیابت، بیشتر از این عوامل تولید و غیره تشدید پروتئین utetki.

پروتئینوری نشان داد که کلیه ها در حال حاضر به شدت آسیب دیده است، و درمان به طوری سریع لازم است، و در غیر این صورت خواهد دیالیز. درمان مرسوم از قبیل استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی. ACEI و ARB می تواند به شما کمک کند پروتئینوری از بین بردن، اما آنها می توانند عملکرد کلیه بازگرداندن نیست.

خوشبختانه، درمان ما بر اساس طب چینی برای حل کاستی از درمان های سنتی و موفقیت جلوگیری از دیالیز. اگر سوالی دارید، ما یک پیام زیر را ترک و با دکتر آنلاین ما.





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: