چگونه به از بین بردن پروتئین در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به از بین بردن پروتئین در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیکچگونه به از بین بردن پروتئین در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک

ظاهر سندرم نفروتیک با توجه به یک سری از صدمات و بیماری کلیه، علائم اصلی این پروتئینوری عظیم، ادم شدید، کاهش آلبومین، چربی خون. از جمله پروتئینوری شایع ترین علامت است.

از آنجا که از بین بردن پروتئین در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

در مرحله اول، ما نیاز به دانستن دقیقا چه چیزی باعث پروتئینوری؟ پروتئینوری، سندرم نفروتیک می تواند نفروپاتی در درجه اول غشاء، گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال،

نفروپاتی حداقل تغییر و نفریت لوپوس و نفروپاتی IgA باعث. این بیماری می تواند به آسیب منجر به گلومرول، این گلومرول تا بیش از حد می تواند به عروق خونی کوچک گفت: می توانید یک عملکرد کلیه به طور معمول حفظ، این رگ های کوچک می تواند پروتئین در خون را نگه دارید، همچنین مواد زائد و خون زیاد فیلتر، با این حال، اگر سیستم فیلتراسیون کلیه ها هیچ با این نسخهها کار مواد تشکیل دهنده غذا پروتئین وارد ادرار، باعث پروتئینوری.

به این ترتیب، کلیه ها می تواند پروتئین تنظیم نیست، تورم بدن رخ خواهد داد. بنابراین، برای کنترل توسعه از پروتئین بسیار مهم است.

چگونه می توانید از شر پروتئینوری؟

هنگامی که بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد، حفظ یک رژیم غذایی سالم و تغذیه مناسب بسیار مهم است. با این وجود، آن را نمی تواند کنترل شود و یا پروتئینوری درمان می شود. علاوه بر حفظ یک شیوه زندگی سالم عادات غذا خوردن در زندگی روزمره خود، اما ما باید درمان به موقع و موثر است.

بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نشانه ای از پروتئینوری است، دلیل اصلی است که کلیه ها نمی توانند عملکرد درست، بنابراین، ما باید برای بازگرداندن کلیه،

اگر کلیه ها درست کار می کند، بنابراین هیچ پروتئینوری.

بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، این درمان می تواند سلول های ایمنی و فاگوسیتها ترخیص کالا از گمرک مجتمع های ایمنی بدن را تقویت، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را بازنشانی کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: