چگونه برای حل GFR بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای حل GFR بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgAچگونه برای حل GFR بالا در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA

"برخی از سوالات در مورد فرمول دسترسی به GFR در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه وجود دارد، من مریض هستم و IgA، و نفروپاتی و فشار خون بالا به مدت 15 سال. من یک سطح کراتینین که 1.4-2.7 محدوده . "اگر شما یک سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید. ما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت است.

با استفاده از اندازه گیری کاهش GFR در عملکرد کلیه در نارسایی مزمن کلیه، و می تواند به ارزیابی میزان و توسعه آسیب کلیوی کاربردی و تشخیص مستقیم و درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود.

(1) افزایش GFR، شما می توانید مراحل اولیه گلومرولواسکلروز دیابتی را مشاهده کنید، به دلیل افزایش ترشح هورمون رشد و هیپرتروفی گلومرولی، GFR افزایش یافته است. در برخی از سندرم نفروتیک تغییر کوچک، فشار اسمزی مویرگ های گلومرولی کم است، اما ضایعات گلومرولی، در نتیجه با افزایش GFR. GFR می توانید در طول بارداری افزایش می دهد، بهبود پس از زایمان طبیعی است.

(2) کاهش می یابد در GFR و می تواند در بیماری های اولیه و ثانویه کلیه که تابع از فیلتر گلومرولی را تحت تاثیر قرار می شود. با افزایش سن، GFR به تدریج پس از 40 سال GFR کاهش به کاهش 1.15ml / دقیقه است.

چگونه برای درمان غلظت IgA با GFR و کراتینین بالا؟

نفروپاتی IgA بیماری اولیه شایع ترین است و علت اصلی نارسایی کلیه است. بیماری پانزده درصد به چهل درصد از گلومرولونفریت اولیه در کشور ما است. این تعجب آور است، زیرا بسیاری از علائم بالینی است، آن را نیز بسیار پیچیده است، پیش بینی یک تفاوت بسیار بزرگ است.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند و تسکین علائم شدید باشد. asya.yue@mail.ru ایمیل، VK (ها Asya یو) و یا یک پیام در زیر ترک، ما خوشحالیم که شما یک مدیریت حرفه ای تر به سرعت رایگان ارائه می شود.





:: برچسب‌ها: GFR بالا,نفروپاتی,غلظت IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: