باید چه کار کنم اگر سطح کراتینین را می توان با دیالیز کاهش می یابد؟
نوشته شده توسط : rshaole

باید چه کار کنم اگر سطح کراتینین را می توان با دیالیز کاهش می یابدباید چه کار کنم اگر سطح کراتینین را می توان با دیالیز کاهش می یابد؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از رایج ترین راه که شما می توانید سطح بالایی از نارسایی کلیه کراتینین را کاهش دهد. و سطح کراتینین بسیاری از بیماران پایین تر خواهد بود پس از دیالیز، که سطح کراتینین بیمار ممکن است توسط دیالیز کاهش می یابد، آنها باید با توجه به آن پرداخت.

چرا دیالیز ممکن است سطح کراتینین بالا را کاهش دهد؟

شما می دانید، یکی از توابع از کلیه ها، که می تواند این مواد زائد و سموم خون را حذف کنید. اما پس از کلیه ها آسیب دیده، این سموم در خون ما جمع آوری خواهد شد. دیالیز می تواند این مواد را حذف کنید، از جمله کراتینین خون اضافی انجام بخشی از کار از کلیه است.

باید چه کار کنم اگر سطح کراتینین را می توان با دیالیز کاهش می یابد؟

اگر سطح کراتینین بالا ممکن است توسط دیالیز کاهش می یابد، نشان می دهد که دیالیز مناسب است برای بیمار نیست، پس از آن باید به سایر درمان های جایگزین تبدیل شود.

در حال حاضر، به جز دیالیز و پیوند کلیه، هنوز هم وجود دارد درمان های دیگر می توانید به طور موثر کاهش سطوح بالای کراتینین. و که به عنوان دیالیز، آن را نیز مناسب برای تمام بیماران نارسایی کلیوی است.

پزشکی پس از آن Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی گیاهی، با کمک از این درمان، سطح کراتینین بیمار ممکن است کاهش یابد، و همچنین می توانید یک فرصت برای کاهش مدت زمان دیالیز، حتی خلاص شدن از آن را دریافت کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,کراتینین,Osmotherapy پزشکی میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: