A0:  چگونه برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز هنگامی که کراتینین 9.0
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز هنگامی که کراتینین 9.0چگونه برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز هنگامی که کراتینین 9.0

سوال: سلام، دکتر. مادر من احساس ناراحت کننده به دلیل قادر به ادرار کردن. سطح کراتینین او 9.0 بود که او تجزیه و تحلیل شد. او مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد، اما آنها نمی توانستم به او بگویم که چرا آن را تحت تاثیر قرار او قادر به ادرار کردن. اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر اینترنتی ما.

هنگامی که او را به کراتینین 7.5 کاهش یافته است، و آن را منتشر شد. خوب، آن را باید یک کاتتر ادراری استفاده کنید. او این آزمون را در 10 روز به تکرار می شود. می تواند به شما یک رژیم غذایی یا چیزی است که کمک خواهد کرد که او را به اندازه کافی پایین سطح کراتینین برای جلوگیری از دیالیز من ارسال کنید؟

پاسخ: ما با خوشحالی به دریافت نامه او، و بسیار متاسفم برای مادرش، بیماری هستند. آن است خوش بینانه برای بیماری های کلیوی او نیست. شکی نیست که کلیه خود را به شدت آسیب دیده و می تواند عملکرد آن به طور معمول حفظ نمی شود.

برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین بالا، لازم است برای آنها است، که به روش های موثر به موقع به مدیریت و تسهیل بیماری خود را دارند. در واقع، کلیه های آسیب دیده می تواند عمل به حذف آب اضافی، سم، زباله و متابولیت های خون و حتی کار می کنند. این است که دلیل اصلی این است ادرار.

در طی این مدت، بیماران باید اقدامات برای این بیماری را به تاخیر بدتر شدن آسیب کلیوی. دیالیز یک روش کلی که به دیالیز کلیه به نظارت بر توسعه بیماری کلیوی است. اما اثر دیالیز خوب نیست. از آنجا که دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض همراه است. برخی از عوارض می تواند تهدید کننده زندگی است. شاید درمان محافظه کارانه مناسب تر برای وضعیت های دردناک شما است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از موثر ترین راه است. این می تواند به آسیب کلیوی بازگرداندن و بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات از درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و WhatsApp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: بدون دیالیز,برای درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815