غذاهای پر پتاسیم بیماران با نارسایی کلیه می تواند به شما
نوشته شده توسط : rshaole

غذاهای پر پتاسیم بیماران با نارسایی کلیه می تواند به شماغذاهای پر پتاسیم بیماران با نارسایی کلیه می تواند به شما

من با کراتینین 6.3 تشخیص داده شد و دکتر به من گفته من نارسایی کلیه است. اما تا کنون، من به خوبی در مورد بیماری وضعیت من می دانم. بنابراین من می خواهم به دانستن چیزی یا سبزیجات میوه، که برای بقیه از سلامت من مفید هستند. می توانید به من کمک، دکتر عزیز؟ از شما بسیار سپاسگزارم برای مهربانی خود را.

نارسایی کلیه بدان معنی است که کلیه بیماران به شدت آسیب دیده بود و می توانید کار به طور موثر به طور معمول. به عنوان عملکرد کلیه کاهش می یابد، بسیاری از مشکلات جدی از زندگی روزانه از بیماران و شدت بیماری کلیه وجود دارد. درمان به موقع و موثر برای بیماران به تاخیر و یا ضایعات کلیوی کنترل مورد نیاز است. اطلاعات تماس دکتر آنلاین برای دریافت اطلاعات بیشتر به سرعت و به رایگان می باشد.

غذاهای پتاسیم بالا این معنی است که این مواد غذایی سرشار از پتاسیم است. در زندگی روزمره ما، بسیاری از محصولات غذایی متعلق به این "گروه مواد غذایی". مثل موز، سیب، انگور، کرفس، سیب زمینی، ذرت، جلبک دریایی، اسفناج، قارچ و غیره.

و به این ترتیب یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است غذاهای غنی از پتاسیم در زندگی روزمره خود می خورند؟ پاسخ ساده نمی باشد. در واقع، آن عمدتا در سوابق دقیق بیمار بستگی دارد. اگر دوست دارید غذاهای خاص پر پتاسیم، شما نیاز دولت خود را از این بیماری است.

برای بیماران نارسایی کلیوی، کلیوی ممکن است به تنظیم متابولیسم بدن پتاسیم به وضوح کاهش می دهد. بنابراین، می سوخت و ساز بدن، پتاسیم نرمال، که منجر به افزایش پتاسیم را حفظ کند. هیپرکالمی برای بیماران بسیار خطرناک است زیرا خطر بیماری های قلبی عروقی (اختلالات قلبی و عروقی)، نارسایی قلبی، و دیگران افزایش می دهد.

اگر شما با پتاسیم بالا و یا نارسایی کلیه تشخیص داده، آن است که خوب نیست برای شما را به غذاهای غنی از پتاسیم و بهبود شرایط خود. اگر شما دقیق نیست، بیماری خود را افزایش می دهد.

بنابراین، به توجه بیشتر به حالت خود را از بیماری و مراقبت بهتر از خود برای سلامت شما خوب است. اگر شما می خواهید برای دیدن میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، به asya.yue@mail.ru ایمیل ما فرستاده شد، و یا اضافه کردن VK من (ها Asya یو) و whatsapp 8618203204121. کارشناسان ما شما را مشاوره حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید!





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,غذاهای پر پتاسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: