دیالیز تنها می تواند درمان 7.3 نارسایی کلیوی کراتینین؟
نوشته شده توسط : rshaole

دیالیز تنها می تواند درمان 7.3 نارسایی کلیوی کراتینیندیالیز تنها می تواند درمان 7.3 نارسایی کلیوی کراتینین؟

در اغلب موارد، پزشک بیماران نارسایی کلیوی توصیه به دیالیز زمانی که سطح کراتینین سرم آنها بسیار بالاتر از سطح طبیعی است. اما در واقع، نه تنها انتخاب از دیالیز برای بیمارانی که در این وضعیت هستند.

چرا به نارسایی کلیوی کراتینین را بهبود بخشد؟

شما می دانید، کراتینین متابولیسم عضله زباله است، و آنها باید از طریق کلیه فیلتر گلومرول ما و سپس تخلیه شده از ادرار است. اگر گلومرول ها آسیب دیده و GFR (عملکرد فیلتراسیون گلومرولی) کاهش می یابد، زباله نمایش داده نمی شود، این سموم در خون هستند، بنابراین، نشان می دهد که سطح بالای کراتینین. سطح کراتینین بالا بدان معنی است که سموم در بدن است. به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین، بیش از 50٪ از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد.

دیالیز تنها می تواند درمان 7.3 نارسایی کلیوی کراتینین؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، دیالیز تنها گزینه است. پیوند کلیه و برخی از داروهای چینی دیگر، این درمان جایگزین دیالیز، همه آنها می تواند کمک به بیماران زندگی بهتر بدون دیالیز. با این حال، برای بیماران مختلف و شرایط دیگر، به طوری که یک درمان متفاوت است.

در اینجا من به Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به او، در مقایسه با داروهای غربی معرفی، این است که طبیعی تر و امن است. با این درمان، بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: