چگونه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطوح بالای کراتینین
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطوح بالای کراتینینچگونه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطوح بالای کراتینین

همانطور که می دانید، دلایل بسیاری می تواند آسیب کلیوی شود، در مرحله اول وجود دارد، ما باید برای پیدا کردن و به همین دلیل تایید و سپس به این بیمار برای درمان هدفمند است که از بین بردن علت بیماری کلیوی، و سپس بازگرداندن سلول های کلیه آسیب دیده است. با توجه به سطح بالای کراتینین، آن را به تدریج تنها به کاهش عملکرد کلیه که بهبود می یابند، بنابراین توصیه می کنم که بیماران درمان سیستمیک کلیوی بازیابی دریافت خواهید کرد.

درمان سیستمیک بیماری کلیوی چیست؟

درمان سیستمیک بالا هفت درمان برجسته ترین TCM، هفت درمان های مختلف آن وجود دارد، و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، این درمان می تواند به بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، به مانند یک فرد عادی زندگی کمک کند. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage بودند، آنها نیز می تواند فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.

این هفت درمان عبارتند از کمپرس گرم درمانی، حمام پا، درمان گردش خون درمان حمام کامل، درمان طب چینی، به صورت خوراکی، انما درمانی فتیلهگذاری، همه آنها عملکرد ترویج گردش خون و برای زدودن سموم از بدن سودمند باشد.

علاوه بر این، درمان فشرده سازی گرم، نیز Osmotherapy پزشکی میکرو چینی نامیده می شود، آن را به یک اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه است. این درمان می تواند کلیه بازگرداندن و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر. بنابراین، عملکرد کلیه می توانید به تدریج بهبود بخشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی,کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: