خارش پوست و نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

خارش پوست و نارسایی کلیهخارش پوست و نارسایی کلیه

خارش پوست یک علامت شایع در بیماری مزمن کلیه، به ویژه ESRD است، و همچنین اشاره به نشانه ای از نارسایی کلیه است. چرا یک رابطه نزدیک بین خارش و نارسایی کلیه است. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید انجام دهید برای از بین بردن خارش پوست؟ این دو سوال باید به یک چالش برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. در اینجا ما آنها را با جزئیات بیشتر توضیح خواهم داد.

چرا بین خارش و نارسایی کلیه یک رابطه نزدیک؟

معمولا، کلیه های ما می توانید زباله، آب اضافی و سموم فیلتر، اما کلیه ها می تواند کار خود را انجام اگر کلیه ها آسیب به عنوان یک نتیجه از، خارش پوست و نارسایی کلیه بود، متاسفانه، دست در دست هم، به دلیل تجمع فسفر سموم اورمی و عدم تعادل الکترولیتی. با توجه به این ویژگی، برخی از هشدارهای پرستاری مراقبت های مورد نیاز برای از بین بردن خارش پوست.

چگونه برای درمان خارش پوست؟

1. آیا دست خود را به خراش استفاده نمی کند.

بیمار مبتلا به خارش پوست و نارسایی کلیوی باید خود را کنترل کنید، که خراش نیست، به عنوان این به راحتی می توانید به آسیب و عفونت پوست، که می تواند وضعیت بیماران تشدید شود. برخی از داروها برای این بیماران توصیه می شود.

2. تمیز و خشک نگه دارید تخت.

برای یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه، خستگی و ضعف به آنها که استراحت در بستر رانندگی کنید. با این حال، استراحت در بستر دراز مدت با گردش خون و علت ایسکمی به ادامه بافت نرم محلی دخالت خواهد کرد. نگه داشتن تخت تمیز و خشک می تواند این وضعیت جلوگیری می کند.

3. توجه به بهداشت شخصی است.

این می تواند به بهبود پوست از بیماران مبتلا به بهداشت شخصی خوب پوست به خصوص روشن است. تمیز کردن مکرر و ماساژ نیاز به تمیز نگه داشتن پوست شما. بهداشت شخصی خوب نه تنها می تواند از بین بردن خارش پوست، بلکه برای جلوگیری از عفونت.

اگر شما از خارش پوست و دچار نارسایی کلیه، شما می توانید از روش های فوق را امتحان کنید. نیز بازیابی عملکرد کلیه کلیدی برای کاهش خارش است. برخی از درمان های دیگر ممکن است در این جنبه مفید است. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,خارش پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: