A0:  چند علائم نارسایی کلیوی است که به راحتی نادیده گرفته
نوشته شده توسط : rshaole

چند علائم نارسایی کلیوی است که به راحتی نادیده گرفتهچند علائم نارسایی کلیوی است که به راحتی نادیده گرفته

همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه منجر به کاهش در عملکرد کلیه، بلکه برای به دست آوردن برخی از عوارض که به راحتی نادیده گرفته که پیدا شده است در حالی که بیماری بسیار جدی پردازش مشکل نیز بیشتر تبدیل شده بود. برای جلوگیری از چنین وضعیت در آینده، ما برخی از علائم و نشانه های نارسایی کلیه است که به راحتی نادیده گرفته را معرفی کند.

1. قند خون پایین

هنگامی که مبتلا به نارسایی کلیه، وجود خواهد داشت به طور موثر غیر فعال انسولین، برخی از بیماران مبتلا علائم دیابت قند است.

2. کم خونی

در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به راحتی کم خونی، نارسایی کلیوی دارند کاهش اریتروپویتین، بیماران طیف خستگی بدن و سایر علائم کم خونی داشته باشد.

3. نقطه عطف

به طور معمول، بیماران نارسایی کلیه بیشتر در معرض ابتلا به شکستگی هستند، نارسایی کلیه منجر به کاهش در فعالیت ویتامین D3، بیمار به راحتی شکسته.

4. خون دماغ

در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب خون دماغ به نظر می رسد، نارسایی کلیه منجر به کاهش لخته شدن خون، که اغلب باعث خونریزی از بینی.

5، نارسایی قلبی است.

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می شود درجه نارسایی قلبی، سموم و اسیدوز متفاوت در بیمار توانایی سیستولیک و دیاستولیک سلول های قلبی، که باعث نارسایی قلبی جلوگیری می کند.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815